Domājot par klientu ērtībām moderno tehnoloģiju laikmetā, AS „Latvenergo” ir izveidojusi jaunu portālu e-latvenergo.lv, kas ievērojami samazinās klientu patērēto laiku risinot visu, kas saistīts ar elektroenerģijas lietošanu.
“Jaunais interneta portāls e-latvenergo.lv ir izveidots, lai padarītu komunikāciju ar “Latvenergo” iespējami vienkāršu un pieejamu jebkurā diennakts laikā. Ja klients ir reģistrējies e-latvenergo.lv, nav nepieciešams doties uz klientu apkalpošanas centru vai pat zvanīt uz informācijas tālruni – informāciju par savu elektroenerģijas pieslēgumu, patēriņu, maksājumiem un par jebkuru citu ar Latvenergo saistītu jautājumu iespējams saņemt, nepārtraucot ikdienas darbus, tikai brīdi esot pie datora,” informē AS “Latvenergo” ārējās komunikācijas vadītājs Andris Siksnis. Viņš stāsta, ka viens no būtiskākajiem jaunievedumiem jaunajā interneta portālā ir iespēja pieteikt jaunu pakalpojumu – automātisko izlīdzināto maksājumu (AIM) par patērēto elektroenerģiju. Automātiskais izlīdzinātais maksājums dod iespēju noformēt regulāru un automātisku elektroenerģijas rēķinu samaksu. Katru mēnesi iespējams maksāt vienādu summu – vidējo maksu, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas patēriņu pēdējos sešos mēnešos.
“AIM pieteikt portālā ir ļoti vienkārši – klients pats sev izveido elektroenerģijas patēriņa prognozi un to apstiprina. Nākamais solis ir pieteikt automātisko rēķinu apmaksu, ko klients var veikt savā bankas nodaļā. Ja klients ir AS “Hansabanka” klients – arī automātisko rēķinu apmaksu iespējams pieteikt elektroniski – turpat klientu portālā,” skaidro A.Siksnis.
Piekļūt jaunajam portālam e-latvenergo.lv ir ērti un viegli – klients var reģistrēties, izmantojot AS „Hansabanka” vai „SEB Unibanka” internetbanku autorizāciju, vai arī reģistrēties kā e-latvenergo.net lietotājs, saņemot savu lietotājvārdu un paroli.
AIM netiek noslēgts uz noteiktu termiņu, tas ir beztermiņa. Aptuveni reizi gadā notiek skaitītāja rādījumu salīdzināšana. Klientam nosakot savu patēriņa prognozi, uzņēmums seko līdzi tam, kādam jābūt aptuvenajam skaitītāju rādījumam un šo rādījumu reizi gadā salīdzina ar reālo skaitītāju rādījumu pie klienta. “Ja atšķirība ir būtiska, uzņēmums izrakstīs pārrēķinu un klientam būs jāveic arī patēriņa prognozes korekcija,” stāsta vadītājs.
AS „Latvenergo” saviem klientiem par patērēto elektroenerģiju piedāvā norēķināties vairākos veidos. Klientiem tiek piedāvāts par izlietoto elektroenerģiju turpināt maksāt kā līdz šim – izmantojot norēķinu kvītīs veicamo enerģijas uzskaiti un samaksu. Norēķināties par elektroenerģiju var arī „Latvenergo” mājas lapā www.latvenergo.lv, kā arī, izmantojot interneta bankas.
Kopš pērnā gada AS „Latvenergo” klienti par patērēto elektroenerģiju var norēķināties arī „SEB Unibankas” un AS „Hansabankas” bankomātos, izmantojot norēķinu kartes. Veicot maksājumu, klients pārskaita konkrētu naudas summu, un tā tiek attiecināta uz patērētājām elektroenerģijas kilovatstundām. Maksājuma kvīti vēlams izdrukāt un saglabāt kā jebkuru citu maksājumu apliecinošu dokumentu.