Brīvības ielas Gulbenē iedzīvotāji ir neizpratnē, kāpēc ielas remonta gaitā nesakārto iebrauktuves uz mājām.
Brīvības ielas iedzīvotāja Tamāra Ulase “Dzirkstelei” jautā, vai tas ir normāli, ka tagad iebrauktuvei uz māju priekšā uztaisīta ietve. “Ja brauc riteņbraucējs pa ietvi un tajā mirklī brauc mašīna ārā no mājas? Visur, kur ir taisītas ielas, iebrauktuves uz mājām vai nu ir asfaltētas, vai arī ir bruģētas. Un kas tagad te par brīnumu? Kaimiņš strādniekiem prasīja, kāpēc netaisa iebrauktuves tālāk, viņam atbildējuši, ka tam nav naudas, un, ja grib, lai tomēr sataisa, tad lai samaksā, sataisīs. Un ja arī kāds ir gatavs samaksāt, lai sataisītu, tad kā tas notiks?” viņa saka.
Uzņēmumā “Rubate”, kas veic Brīvības ielas rekonstrukcijas darbus, “Dzirkstele” noskaidroja, ka tiek bruģētas tās iebrauktuves, kurām neiet garām ietve. Proti, no asfalta malas tur, kur neiet garām ietve, būs bruģēta piecus metrus gara iebrauktuve. Tām mājām, kurām garām iet ietve – būs līdz ietves dziļākajai malai. Tas esot pēc pašvaldības iniciatīvas, lai ekonomētu naudu. Ja pirms tam kādam tur bija bruģis un tika noņemts, tad to atjaunos projekta gaitā.
Gulbenes novada pašvaldības priekšsēdētāja padomnieks attīstības, projektu un būvniecības jautājumos Jānis Barinskis “Dzirkstelei” skaidro, ka aiz ietves vairs nebruģē, jo, salasot visas iebrauktuves kopā, “vēl veselu ielu varētu noasfaltēt”. Tādas privilēģijas pašvaldība nevar atļauties. Tas tika nolemts būvniecības laikā un tiek realizēts. “Visiem, kas interesējās, tas bija izstāstīts. Likums nenosaka pašvaldībai asfaltēt vai bruģēt uz mājām iebrauktuvi,” saka J.Barinskis.
Ja iedzīvotājs vēlas, lai uz viņa māju iebrauktuve tālāk tiktu noasfaltēta vai nobruģēta, jāinteresējas pašam, piemēram, pie būvnieka. “Tas būtu nesamērīgi, ja pašvaldība vēl ieguldītu uz katru īpašumu vairākus tūkstošus eiro. Ir ielas, kuras vispār vēl asfaltu nav sagaidījušas,” saka J.Barinskis.
Brīvības ielas projekta gaitā atlikušie darbi: jābruģē ietves, nobrauktuves, jāsaliek ceļa zīmes, apzaļumošana, jāveic ceļa apzīmējumi.
T.Ulase arī ir sašutusi, ka Brīvības ielas remonta laikā, kad tika taisītas komunikācijas, neko nepasakot, strādnieki izrāvuši vārtiņus. “Izeju ārā un redzu, ka mani vārtiņi stāv izrauti. Vai tad kāds tā dara? Kad sāku interesēties, vai neliks atpakaļ, tad kaut kā šķībi un greizi ielika atpakaļ. Pēc tam pati par papildu samaksu meklēju, kas man iecementē atpakaļ vārtus,” stāsta T.Ulase.
J.Barinskis norāda, ka šādai situācijai nevajadzētu būt. “Ja bija vārtiņu demontāža, tad pēc tam vārtiņus montē arī atpakaļ,” saka viņš. Savukārt uzņēmuma “Rubate” ceļu būves projektu vadītājs Sandis Jankovs norāda, ka šādos gadījumos uzreiz jāvēršas pie būvnieka. “Esam atsaucīgi. To visu var atrisināt uz vietas satiekoties,” viņš uzsver.
Ja tantes gribēja uz velo celiņa atstāt vecos kokus, tad var arī bez iebrauktuves. Sakarīgi!
“Aiz Greizo spoguļu karaļvalsts galvenā padomnieka kārtējo reiz palika brūna smaržīga strīpiņa …”
Parasti no ielas līdz vārtiņiem ir pašvaldības zeme. Kā cilvēks var kaut ko bruģēt uz svešas zemes?🤦♂️
Vienīgais mierinājums, ka šai vargribju varzai strauji tuvojas derīguma termiņa beigas. Ticu, ka šis mākslīgi radītais amats lidos tālu prom ar visu amatnieku un amata izdomātāju.
Kas ir pa brīnuma izbrauktuvi izbūvēta izbraucot no Līkās ielas skolas stāvlaukuma???
Ne velti tur vairs nav redzēts neviens lepnais automobilis…. Tādu pacēlumu uzbliezt😁😁😁
Projekta autoram SVEICIENI!! CERAMS KA PAŠAM TUR PRIEKS BRAUKĀT. BUČAS
Ja saka, ka varētu veselu ielu izbūvēt tad lai izbūvē❗️❗️
Tapat nepietiktu projektā noliktā summa, jo droši vien tantei vai krustmātei vēl būtu īpašums jānopērk.
Savukārt es būtu priecīgs, ja manu ielu nosfaltētu. Jo tādi putekļi jārij, ka var iedzīvoties veselības problēmās. Šoferi tik dragā ar saviem vieglajiem un smagajiem auto. Sajūta tāda, ka vēl speciāli uzdod gāzi, lai putekļi griežas kā Sahāras tuksnesī. Jautājums deputātiem un ceļu komisijai – kā plānojat risināt šo problēmu?
Piekrītu *Niknais*, ka iebrauktuve IR jāsakārto līdz pašvaldības zemes robežai, kas robežojas ar privātīpašnieka zemi. Vismaz Rīgas ielā pie trotuāru bruģēšanas tā notika un ir ļoti ok.
Man liekas no stāvlaukuma vēl nav tik traki kā turpat blakus uz Magnolijas-Kikas pagalmu. Tur naturāli ar brizgavikiem lauž mašīnai pat spārnus, nerunājot par apakšu.
Kas attiecas uz skolas stāvlaukumu – vai tiešām nevarēja nobruģēt 5 metrus, lai savienotu stāvlaukuma ietvi ar Vidus ielas ietvi? Starp citu ,stāvlaukuma ietve divus gadus ziemā vispār netika tīrīta un visiem (pilsētas galvai, direktorei, direktores vietniekam saimnieciskajos darbos) pilnīgi pie kājas.
izlauzīs to kanti viens divi, absurds
Pretī mājas ceļam neviens neliek bruģētu taciņu. Pirms iebraucamā ceļa ar slīpumu beidz un otrā pusē atsāk. Tā var darīt tikai neprofesionāļi. Tak paskatāties apkārt vecākās ielas, cilvēki mīļie. Kas gribēs,tas pats nobruģēs vai noasfaltēs. Kas tas ir,ka uz šodienu ceļu būve var strādāt kā grib? Kurš ir ievērojis,ka jaunais asfalts Velēnā ir jāremontē? Paskatāties rūpīgāk.
No ielas līdz vārtiņiem ir pašvaldības zeme, ja pašvaldība nevar pienācīgi sakārtot savu daļu, tad lai neprasa to uzturēt un sakopt no mājas īpašniekiem. Lai pašvaldība algo darbiniekus, kas kops šīs pieguļošās līdz galam nesakārtotās, pašvaldībai piederošās teritorijas. Šādas atrunas tikai iespējamas Gulbenes pašvaldības galvām.
Inženierim pilnīgi piekrītu. Nepārdomāts darbs. Ilgi neturēsies. Lai nolīst kārtīgs lietus, visas malas izskalos. Un tad vēl pāris reizes pārbraukt pāri…
Vajag staķīšus saspraust