Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Parakstīts līgums par paraugtakas izveidi Gulbenē demontētā sliežu ceļa vietā

ŠĀDA ir shēma veidojamajai paraugtakai Gulbenē, savienojot Brīvības un Miera ielu. FOTO: IEPIRKUMU UZRAUDZĪBAS BIROJS

10.septembrī pašvaldība ir parakstījusi līgumu ar SIA “LV Roads” no Jēkabpils novada Salas pagasta par zaļā dzelzceļa celiņa labiekārtošanu Gulbenē no Brīvības ielas līdz Miera ielai.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Trases garums ir 0,87 kilometri. Līgumcena – 61 735,13 eiro bez PVN. Darbu izpildes līdzfinansēšana paredzēta Eiropas Savienības līdzfinansētā projektā “Green Railways II” (“Iekļaujoši un pieejami zaļie dzelzceļi Igaunijā un Latvijā”) – liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija. Gulbenē šīs takas labiekārtošanai paredzēts tērēt aptuveni 90 000 eiro.

Būvdarbi ir saskaņoti ar VAS “Latvijas dzelzceļš”, jo minētais zaļā ceļa posms pieder valstij. Pašvaldība to tikai nomā. Būvdarbu laikā arī tiks ņemti vērā invalīdu un viņu draugu apvienības “Apeirons” ieteikumi.

Būvuzņēmējam pielīgtie būvdarbi jāizpilda un jānodod pasūtītājam – Gulbenes novada pašvaldībai divos mēnešos no līguma noslēgšanas dienas. Garantija izpildītajiem būvdarbiem ir 60 mēneši no darbu izpildes akta savstarpējas parakstīšanas dienas. Pašvaldības atbildīgā pārstāve par šo būvobjektu ir norādīta pašvaldības aģentūras “Gulbenes tūrisma un kultūrvēsturiskā mantojuma centrs” direktore Simona Sniķe.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Būvdarbu mērķis ir izveidot paraugveloceliņu ar asfaltētu segumu velobraucējiem un gājējiem, nodrošinot vides pieejamību. Esošais zaļā dzelzceļa posms nav apmierinošā tehniskajā stāvoklī – ir daļēji nedemontēti gulšņi, segums ir nelīdzens. Dzelzceļa posmu no Brīvības ielas līdz Miera ielai izmanto gan velosipēdisti, gan kājāmgājēji kā celiņu, lai nokļūtu no vienas pilsētas daļas uz otru. Veicamie darbi ir gulšņu demontēšana; zemes klātnes profilēšana un blietēšana; nesaistītu minerālu nesošās kārtas būvēšana 10 centimetru biezumā; asfaltbetona AC 8 (asfaltbetons ar minerālmateriāla lielāko daļiņu izmēru 8 milimetri) ieklāšana 5 centimetru biezumā un 2 metru platumā + apmales; pie Miera ielas un Brīvības ielas pieslēgumi savstarpēji “jāsalaiž” vienā augstumā. Paredzēts būvēt arī divus trases paplašinājumus trases sākumā, Brīvības ielā.

Gulbenē dzelzceļa/zaļā tūrisma piekritējus piesaista:

● zaļā ceļa velo/pārgājienu maršruts Melturi-Gulbene (105 kilometri);

● zaļā ceļa velo/pārgājienu maršruts Gulbene-Viļaka (75 kilometri);

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

● brauciens Gulbenes-Alūksnes bānītī, iespējams, arī tvaika lokomotīves “Ferdinands” pavadībā (33 kilometri);

● Gulbenes vēsturiskā bānīša depo apskate, iespēja vizināties ar drezīnu, dzelzceļnieku mikrorajona Viestura ielā apskate, iespēja izmantot bānīša pirti un naktsmājas, kā arī izglītojošā un interaktīvā centra “Dzelzceļš un Tvaiks” apmeklēšana Gulbenes dzelzceļa stacijā.

AVOTS: “DZIRKSTELES” ARHĪVS

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (13)

  1. atkal ”jautrība”, projekta izmaksas 61,3 t.euro, bet gulbenes sādžas dome tomēr plāno tērēt 90 t.euro !!!????, tātad 28 t.euro tiks ”lietdērīgi apgūti”,

    13
    2
  2. redz, kā mums ekonomisti lasa informāciju ar pirmās klases izglītību…… līdzfinansējums ir +- 61tk un kopējais ir 90tk nu ja lasi informāciju un vārdus saproti, ir jāveic loģiski spriedumi, kas ekonomistiem laikam nav pieejami…

    7
    7
  3. Lai arī summas nav astronomiskās, bet varbūt lielāku materiālo pienesumu Gulbenei dotu skolas un internāta bērnu ēdināšana? Kāds labums no šī projekta? Ģimenes ar bērniem nedosies prom? Būs pēctecība?

    18
    4
  4. Jā teišām solīja ,ka saremontēsim celiņa atlikušo daļu A kur ir????

  5. Nu ja jau lasi ziņas šeit, tad vajadzēja izlasīt, ka Spārītes parka celiņu taisīs nākamgad. Ir tāda opcija – meklētājs, ja nu kas.

  6. Lasot šādas ziņas, rodas iespaids, ka jebko var izzīst no pirksta, lai tikai kaut kā varētu “apgūt” naudu. Izbrīna arī reklāmā balstītais nosaukums “paraugtaka”. Ka tikai nesanāk otrādi…

    17
    1
  7. naudas nav , bet brīnumtakai tiks apgūti 90 t.euro, cik ilgi gulbenes sādžā turpināsies bezjedzīga naudas barstīšana un apgūšana…

    11
    1
  8. Taciņa ir jauki, bet centra parciņš kad būs gatavs?

    7
    1
  9. ekonomists protams ļoti spēcīgs… 63k ir bez PVN un 10% ir jābūt neparedzētiem izdevumiem.

  10. Vajadzētu savākt to svalku kura ir virzienā no Gulbenes uz Melturiem , un uzlikt kādu kameru. Vienkārši pretīgs skats tur .

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.