Sestdiena, 27. decembris
Elmārs, Inita, Helmārs
weather-icon
+4° C, vējš 3.58 m/s, R vēja virziens

Arī gulbenietes – vienas no labākajām un atsaucīgākajām

Par atsaucību un izcilu klientu apkalpošanu svinīgā ceremonijā Ministru kabinetā godināja valsts pārvaldes darbiniekus, kurus augsti novērtējuši iedzīvotāji.
Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.

Pateicas, ka novērtē
Balvas pasniegšanas ceremonijā godināja arī gulbeniešus. Pateicības rakstu saņēma Lauku atbalsta dienesta Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes klientu apkalpošanas speciāliste Evita Vasiļjeva, kā arī klientu apkalpošanas un administratīvās daļas vadītāja vietniece Inese Ondrupe, kurai tas ir patīkams novērtējums. “Paldies cilvēkiem, kas novērtē! Arī kolēģiem paldies, kas atbalsta! Pasākums bija skaists, pārdomāts, tas sniedza patīkamas emocijas,” saka I.Ondrupe.
Pateicības raksts tika piešķirts arī Nodarbinātības valsts aģentūras Gulbenes nodarbinātības aģentei Līgai Paiderei, kura “Dzirkstelei” atzīst, ka ir bijusi ļoti patīkami pārsteigta. “Liels paldies tiem, kas balsojuši, un arī manam kolektīvam, kurš ļoti labi strādā, jo mēs visi kopā to esam nopelnījuši,” saka L.Paidere.

Pagodinātas un pārsteigtas
Pateicības rakstu saņēma arī Valsts ieņēmumu dienesta Gulbenes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Irina Markova, kā arī viņas kolēģe – galvenā nodokļu inspektore Inese Stepa. I.Markova atzīst, ka abas ar kolēģi jūtas pagodinātas un pārsteigtas. “Katram klientam ir jāpielāgojas, jābūt izturībai, kā arī kompetentam darbiniekam.
Darbs ar klientiem vienmēr ir grūts. Mēs visu laiku pilnveidojamies, apmeklējam dažādus kursus par klientu apkalpošanu. Es ar klientiem strādāju kopš 2000.gada, kad tika izveidota konsultāciju daļa,” stāsta I.Markova.
Viņas kolēģe I.Stepa, kura ar klientiem strādā kopš 1993.gada, arī atzīst, ka darbs ar klientiem nav viegls. “Katru dienu kaut kas jauns un nezināms priekšā. Katrs klients nāk ar savu. Nav divu vienādu klientu, katrs ir citādāks,” zina teikt I.Stepa, kuru ļoti uzrunājusi Pateicības rakstu pasniegšanas ceremonija. “Pasākums bija sirsnīgs un patīkams. Reti kad kāds mums saka paldies,” teic I.Stepa.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.