Otrdiena, 16. decembris
Alvīne
weather-icon
+5° C, vējš 0.45 m/s, DR vēja virziens

Nopērk nederīgu atjaunošanas karti

Kāda sieviete aicina būt uzmanīgu ikvienu, kas iegādājas mobilā telefona priekšapmaksas karti “Okarte”.

Viņa to iegādājusies veikalā “Maxima”, taču savu kontu papildināt nav varējusi.

 

Kad zvanījusi uz klientu apkalpošanas tālruni, saņēmusi atbildi, ka kods, ko viņa ievada, nemaz neeksistē. Sieviete devusies atpakaļ uz veikalu, taču pārdevēja paskaidrojusi, ka viņai nav nekādu saistību, un veikals tikai tirgo šīs kartes, tādējādi naudu par nederīgo “Okarti” sieviete atpakaļ nedabūja.

 

Viņa devusies arī pie “LMT” dīleriem, taču arī tur neviens nav varējis palīdzēt.

 

“Es karti iegādājos tikai par vienu latu, bet cits varbūt pērk to par daudz lielāku summu, tādēļ iesaku cilvēkiem būt uzmanīgiem,” teica sieviete.

 

Zvanot uz “LMT” diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000076, noskaidrojām, ka šādā gadījumā cilvēkam ir jāraksta iesniegums.

 

“Dzirkstele” zvanīja patērētāju interešu aizsardzības klubam un noskaidroja, ka ikvienam šādā gadījumā ir tiesības iesniegt veikalā prasījuma pieteikumu divos eksemplāros par notikušo situāciju, vienu eksemplāru ar parakstu atstājot sev. Desmit dienu laikā obligāti jāsniedz atbilde, bet, ja tās nav, tad ir jāraksta sūdzība patērētāju interešu aizsardzības birojā.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.