Cilvēkā neiedzimst tik daudz vecvecāku izskats, cik raksturs, manieres, domāšanas veids. Sieviete ir jāmīl vienmēr. Jo sieviete ir tava māte.
Cilvēkā neiedzimst tik daudz vecvecāku izskats, cik raksturs, manieres, domāšanas veids.
Sieviete ir jāmīl vienmēr. Jo sieviete ir tava māte. Viņa dod dzīvību. Bet viņa ir arī ļoti bīstama.
Teātris ir kā pavairojamais stikls. Gaisma, skaņa, tehnika – viss izrādē tiek virzīts, lai aktieri padarītu par Dievu.
Ja cilvēks nav piedzimis par aktieri, bet tāds grib būt, nekas nesanāks. Viņam visu mūžu skaudīs tas, kas citiem ar atvērtām, plaukstošām dvēselēm padodas.
Labāk aizej pats visā spožumā, ne ļaujies, lai tevi izmet kā nederīgu lupatu. Neturies stenderē, kad dzen prom! Tas ir bīstami.
Ja nezini, kad varēsi atdot, neaizņemies. Daudzi aizņemas pusvalsti un nedomā, ka parāds jāatgriež.
Nevajag skumt par baznīcu, ja visaugstākais tornis un visdzidrākās zvana skaņas ir tevī.
Diplomātija ir māksla runāt ar visiem, bet tā, kā neviens nesaprot. Mūsu valdībai trūkst diplomātijas.
No lieliem tautas varoņiem staro gaisma, kaut arī dzīvē viņi ir pavisam parasti cilvēki.
Cilvēka lielākā māksla ir neienīst pāridarītāju. Ja tā notiktu viscaur dzīvē, nebūtu karu un nebūtu tik daudz ciešanu.
Lai dabūtu no otra dvēseles sāpes, viņā jāielien iekšā un kaut kas tur jāsakustina. Lai ielīstu iekšā, tev jāzina, pa kurieni, jāizpēta visas pieejas draugu, tuvinieku, svešinieku sirdīm.
Vīrieša un sievietes attiecībām nav vērtības, kas nodibinātas tikai sīkai draiskulībai.
Sākums, vidus, gals. Esam tur vienlaicīgi. Vienlaicīgi viss notiek un turpinās. Pasaules un laiki mainās vietām.