Gulbenē saremontēta gandrīz puse autoceļu bedrīšu. Gulbenes rajonā plānotais remontdarbu apjoms ir 5300 kvadrātmetri, Alūksnes rajonā – 7100 kvadrātmetri, Madonas rajonā – 3300 kvadrātmetri.
Gulbenē saremontēta gandrīz puse autoceļu bedrīšu. Gulbenes rajonā plānotais remontdarbu apjoms ir 5300 kvadrātmetri, Alūksnes rajonā – 7100 kvadrātmetri, Madonas rajonā – 3300 kvadrātmetri.
Remontdarbus veic valsts akciju sabiedrības “Vidzemes ceļi” Alūksnes 15.CP, Gulbenes 26.CP un Madonas 10.CP. Gulbenes ceļu remontam plānots tērēt 44 600 latus, Alūksnes rajonā – 54 000 latus, Madonas rajonā – 42 000 latus.
“Remontētāji strādā divās maiņās. Arī brīvdienās. Taču faktiski nav iespējams apgalvot, ka darbs ir paveikts, jo bedres uz autoceļiem arvien rodas no jauna,” saka Autoceļu direkcijas Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters. Slikti esot atsevišķi pirmās šķiras autoceļu posmi uz Gulbenes – Balvu, Smiltenes – Gulbenes, Gulbenes – Madonas un Sinoles – Zeltiņu šosejas.
“Rajonā ceļus lāpa ar bitumena emulsiju un šķembām. Gulbenes pilsētā par ceļu remontu gādā dome un izmanto citu tehnoloģiju – karsto asfaltbetonu,” saka L.Aumeisters.
Autoceļu direkcijas Alūksnes nodaļas vadītājs Māris Salmiņš informē, ka rajonā apmēram 18 procenti autoceļu remontēti, izmantojot roku darbu un klājot bedres ar karsto asfaltbetonu. Lielo bedru uz rajona asfaltceļiem vairs neesot. “Nepilnās tehnoloģijas izmantošanu bedru remontā esam pārtraukuši. Lielākoties bedres klājot ar bitumena emulsiju un šķembām. Šajā un nākamajā nedēļā tā remontēsim Alūksnes – Litenes un Alūksnes – Apes ceļus,” saka M.Salmiņš.
Viņš informē, ka šovasar Alūksnes rajonā paredzēts kapitāli remontēt divus tiltus – pāri Gaujai Gaujienas pagastā un pāri Pededzei Popē. Tas maksās 230 000 un 180 000 latus.
Madonas rajonā saremontētas autoceļu bedres 25 procentu apmērā. Lielo bedru vairs neesot. “Taču veidojas jaunas bedres, plaisas. Līdz ar to grūti prognozēt, cik lielā apjomā remontdarbus vajadzēs veikt. Ceļu plaisas ir metriem garas,” saka Autoceļu direkcijas Madonas nodaļas vadītāja Marija Drunka. Viņa klāstīja, ka lielās bedres lāpītas ar karsto asfaltbetonu. Tagad izmanto šķembas un bitumenu.
Madonas rajonā vissliktākais esot Vecpiebalgas asfaltceļš, kā arī mazie ceļi pagastu centros – Mārcienā, Praulienā, Vecsaikavā. Arī Varakļānos. Uz Gulbenes pusi ceļš esot saplaisājis, nevis bedrains.