Pēdējā laikā amerikāņu vecāki arvien biežāk izvēlas saviem bērniem populāru preču zīmju vārdus, raksta “Wall Street Journal”.
Pēdējā laikā amerikāņu vecāki arvien biežāk izvēlas saviem bērniem populāru preču zīmju vārdus, raksta “Wall Street Journal”.
Pēc ASV Sociālās drošības pārvaldes datiem, 2000.gadā populārāko bērnu vārdu sarakstā bija arī 353 Leksusi (“Lexus”), 298 Armani, 269 Šaneles (“Chanel”), 24 Porši (“Porsche”), bet seši pāri bija izvēlējušies savam bērnam vārdu Kartjē (“Cartier”).
Vēl 49 bērni bija saņēmuši vārdu Kenons (“Canon”), 11 – Bentlijs (“Bentley”), pieciem bērniem tika dots vārds Jaguārs (“Jaguar”) un vēl pieciem citiem bērniem – Kseroks (“Xerox”).
Eksperti norāda, ka vecāku vēlme dot savam bērnam unikālu vārdu ir saistīta ar cerībām tādējādi paaugstināt bērna statusu. Līdz ar to populāru brendu vārdā nosauktu bērnu panākumi arī lielākā vai mazākā mērā ir saistīti ar šo brendu panākumiem vai neveiksmēm. Tomēr Hārvardas universitātes sociologi atzīmē, ka parasti līdz laikam, kad bērns iestājas koledžā, vārda tiešā saistība ar preču zīmi savu nozīmi jau ir zaudējusi, ziņo “NEWSru.com”.