Sestdiena, 20. decembris
Arta, Minjona
weather-icon
+2° C, vējš 0.45 m/s, D-DR vēja virziens

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs izveido uzticamo servisu sarakstu

Ik mēnesi apdrošinātājs saņem līdz pat 10 rakstiskas un mutiskas sūdzības no satiksmes negadījumos cietušo transportlīdzekļu īpašniekiem par nekvalitatīvi veiktajiem remontdarbiem, lūdzot apdrošinātājus kompensēt zaudējumus, kuri radušies servisa darbības dēļ.

“Tādēļ Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) mājas lapā www.ltab.lv ir izveidojis sarakstu ar transportlīdzekļu remontservisiem, norādot kādus pakalpojumus konkrētais serviss var nodrošināt. Respektīvi, vai transportlīdzekļu īpašnieka izvēlētais remontserviss ir kvalificēts veikt transportlīdzeklim nepieciešamos remontdarbus, nodrošinot to savlaicīgu izpildi un atbilstošu kvalitāti,” informē Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja sabiedrisko attiecību konsultante Inese Ozoliņa.

„Pēdējo gadu laikā apdrošinātāji saskaras ar ļoti būtisku problēmu: arvien biežāk ceļu satiksmē cietušie nav apmierināti ar automašīnām veikto remonta pakalpojumu kvalitāti. Arvien vairāk sūdzību tiek saņemtas arī par ilgo gaidīšanas laiku un garajām rindām, ko izraisa servisu zemā kapacitāte. Tādēļ LTAB, aptaujājot servisus, izveidoja remontservisu sarakstu, kas palīdzēs ceļu satiksmes negadījumos cietušo transportlīdzekļu īpašniekiem izvēlēties tos remontservisus, kas pašu spēkiem var nodrošināt transportlīdzekļa attiecīgus remontdarbus, nevis pastarpināti uzticēt tos veikt kādam sadarbības partnerim, kas ievērojami paildzina darbu izpildi un arī paaugstina remontdarbu izmaksas,” stāsta LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

Šobrīd no vairāk nekā 500 uzrunātajiem remontservisiem sniegtos pakalpojumus bija gatavi atklāt un publiskot vien 23. LTAB tuvākajā laikā cer saņemt atbildes vēl no citiem remontservisiem.

„Uzskatām, ka ieguvēji no izveidotā saraksta būs ne tikai negadījumos cietušo transportlīdzekļu īpašnieki, bet arī paši remontservisi, jo tā būs iespēja gan reklamēt pakalpojumus, ko tie var veikt, gan arī gūt lielāku potenciālo klientu uzticamību,” stāsta J.Stengrevics.

I.Ozoliņa stāsta, ka aptaujātie 500 remontservisi tika aicināti norādīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, darbinieku kvalifikāciju un kvalitātes kontroles esamību.

Informāciju par remontservisiem var atrast Latvijas transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja mājās lapā http://www.ltab.lv/lv/eksperti/ss_default.htm. Izveidotais saraksts tiks pastāvīgi papildināts, lai nodrošinātu to atbilstību reālajai situācijai.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.