Sestdiena, 20. decembris
Lelde, Sarmis
weather-icon
+3° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens

Par nepiegādātu pastu iesaka nekavējoties sūdzēties telefoniski

“Dzirksteles” redakcijā saņemtas sūdzības par nepiegādātu pastu Beļavā un Daukstēs. 80 gadus vecais Imants Kanaviņš no Daukstu pagasta “Salnām” 13.decembrī nav saņēmis kārtējo “Dzirksteli”, par to viņš gribējis telefoniski sūdzēties Gulbenes pastā, taču nevienu tālruni nav varējis sazvanīt.

I.Kanaviņš ir neizpratnē, kāpēc nav sazvanāms pasts Gulbenē.

 

“Atvēru telefona grāmatu un uz katru pasta numuru Gulbenē zvanīju vai desmit reižu, bet nekā. Tad zvanīju uz izziņām pa tālruni 1188, kur mani pa tiešo savienoja ar Gulbenes 1.pasta nodaļu. Tur man atbildēja, ka klausule iepriekš nav celta, pasta darbinieki uz vietas nesēž. Gribēju sūdzēties pasta pārvaldniekam, lūdzu, lai caur 1188 mani savieno, bet tur neviens pie telefona nenāca. Tā arī man nebija, kam pasūdzēties,” saka viņš.

 

Vili Klinci, kurš šobrīd ir pasta pārvaldnieka pienākumu izpildītājs Gulbenes, Alūksnes un Balvu rajonā “Dzirkstelei” saka, ka tās ir tikai klienta atrunas. Noteikti pastu sazvanīt varot. Viņš iesaka par visām problēmām sūdzēties klientu apkalpošanas nodaļas instruktorei Zilgmai Uiskai.

 

“Uz jebkuru jautājumu par piegādi viņa atbild,” saka V.Klincis. Z.Uiskai jāzvana pa tālruni 44 97690. Arī “Dzirkstelei” izdevās pa šo tālruni Z.Uisku sazvanīt ar pirmo reizi.

 

Akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” Vidzemes reģiona direktors Modris Romka – Laurītis “Dzirkstelei” saka, ka par šādām situācijām iedzīvotāji var zvanīt un sūdzēties arī pa bezmaksas tālruni – 8008001. Var arī zvanīt arī klientu informācijas centram – 7018801. Pasta darba pārkārtošanas laikā problēmas esot un varot būs, bet tās tiekot apzinātas un risinātas.

 

“I.Kanaviņam pasta darbinieku vārdā atvainojamies. Ja tā ir mūsu kļūda, ka viņš nav saņēmis 13.decembra “Dzirksteli”, mēs šo kļūdu noteikti labosim un laikrakstu piegādāsim,” saka Z.Uiska.

 

Par klienta pretenzijām par to, ka viņam pastu nepiegādā līdz mājām, bet atstāj puskilometru attālajā pastkastītē, Z.Uiska saka: “Pasts līdz mājām nav jāpiegādā, bet tikai līdz pastkastītei. Ja kādreiz pastnieks klientam pastu nesa mājās, tad tā mūsu darbinieks ir rīkojies no brīvas gribas un laba prāta.”

 

Kāda “Dzirksteles” abonētāja Beļavā sūdzas redakcijai, ka ar pasta piegādi viss bijis kārtībā, kad strādājis iepriekšējais pastnieks. “Es pasūtu “Dzirksteli” un “Dienu”. Kad vakarā atbraucu mājās no darba, pastkastīte ir tukša,” saka viņa.

 

Z.Uiska skaidro, ka Beļavā mainījies gan pastnieks, gan pasta piegādes sistēma. “Tagad ir noteikts, ka pasts jāpiegādā dienas laikā. Nav konkretizēts līdz cikiem jāpiegādā pasts,” saka Z.Uiska.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.