Pēdējā laikā Gulbenē virmo dažādi uzskati par pašvaldības uzņēmuma “Jumis” darbu un apkures jautājumiem. Daļa iedzīvotāju domā, ka uzņēmuma administrācija ir veikusi vairākus pasākumus darba uzlabošanā.
Pēdējā laikā Gulbenē virmo dažādi uzskati par pašvaldības uzņēmuma “Jumis” darbu un apkures jautājumiem. Daļa iedzīvotāju domā, ka uzņēmuma administrācija ir veikusi vairākus pasākumus darba uzlabošanā. “Uzskatu, ka, neraugoties uz finansiālajām grūtībām, šai apkures sezonai pašvaldības uzņēmums “Jumis” ir sagatavojies ievērojami labāk nekā iepriekšējos gados. Ir saremontēta katlumāja, vajadzīgajā daudzumā ir sagādāts kurināmais, tādēļ līdz šim nebija nekādu traucējumu siltuma un karstā ūdens padevē dzīvojamām mājām,” atzīst Skolas ielas 1 nama iedzīvotājs Semjons Levitass.
Atzinīgi viņš vērtē arī “Jumja” izveidoto avārijas dienestu, iesaistot tā darbā labākos speciālistus, kas pēc izsaukuma izbrauc uz konkrēto vietu jebkurā diennakts laikā. Arī brīvdienās un svētkos.
“Dzīvoju mājā Skolas ielā 1, kas uzcelta pirms 34 gadiem. Tajā iekšējie ūdensvada tīkli laika gaitā ir samērā nolietojušies, tādēļ bieži palīdzība jāmeklē avārijas dienestā. Šā dienesta speciālisti šinī apkures sezonā mūsu mājā bijuši jau septiņas reizes. Uz katru izsaukumu dienesta darbinieki ieradās ātri un darbu veica kvalitatīvi,” stāsta S.Levitass.
Viņš mājas iedzīvotāju vārdā izsaka pateicību santehniķiem Dzintaram Buliņam, Viesturam Zadiņam, metinātājam Pēterim Jugānam, elektriķim Verneram Žeirim un siltumtehniķim Andrim Dzirkalim.
S.Levitass nenoliedz, ka komunālajā saimniecībā problēmu ir daudz. Tās likvidēt pa spēkam ir tikai tādam uzņēmumam, kurā ir laba tehniskā bāze, labi speciālisti un pieredze darbā ar apjomīgu dzīvojamo fondu, tādēļ S.Levitass uzskata, ka nav lietderīgi reorganizēt pašvaldības uzņēmumu “Jumis”, sadalot to atsevišķos sīkos uzņēmumos.
“Vēlams, lai pašvaldības uzņēmuma “Jumis” vadošie darbinieki periodiski informētu pilsētas iedzīvotājus vietējā laikrakstā par savu darbu,” iesaka S.Levitass.