Mārtiņš Kokars: patērētājiem jāzina savas tiesības.
Mārtiņš Kokars: patērētājiem jāzina savas tiesības
Gulbenes Patērētāju interešu aizsardzības klubs, kas izveidots maijā, drīzumā iecerējis izstrādāt bukletu Gulbenes rajona iedzīvotājiem, kas sniegtu informāciju, kā rīkoties problēmsituācijās, kas rodas, iegādājoties nekvalitatīvu preci vai saņemot sliktas kvalitātes pakalpojumu.
“Šis klubs ir dibināts ar mērķi, lai izglītotu patērētāju par viņa tiesībām un pienākumiem, lai palīdzētu atrisināt problēmas, kas, vienatnē sastaptas, var likties nepārvaramas,” saka Gulbenes Patērētāju interešu aizsardzības kluba priekšsēdētājs Mārtiņš Kokars.
Viņš norāda, ka patērētāju var aizstāvēt tikai informācija. Tā palīdz izvēlēties starp daudzām konkurējošām precēm un pakalpojumiem. “Klubā var iepazīties ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ko darīt, ja iegādāta nepienācīgas kvalitātes prece vai saņemts neadekvāts pakalpojums. Kā rīkoties, ja noslēgti netaisnīgi līgumi ar patērētāju par preču iegādi uz kredīta vai līzinga. Turklāt mēs paplašinām datu bāzi, lai klubā būtu pēc iespējas daudzpusīgāka informācija,” saka M.Kokars.