Datorremontēju firmā atskan zvans: – Mūsu printeris sācis slikti drukāt. – Droši vien tas tikai jāiztīra. Tas maksās divdesmit piecus latus, taču varat arī vienkārši izlasīt instrukciju un iztīrīt paši…
Datorremontēju firmā atskan zvans:
– Mūsu printeris sācis slikti drukāt.
– Droši vien tas tikai jāiztīra. Tas maksās divdesmit piecus latus, taču varat arī vienkārši izlasīt instrukciju un iztīrīt paši.
Klients, šādas atklātības samulsināts, saka:
– Vai jūsu šefs zina, ka jūs ar šādiem padomiem kaitējat viņa biznesam?
– Patiesībā tā ir viņa ideja. Mēs gūstam lielāku peļņu, ja vispirms ļaujam klientam pamēģināt kaut ko labot pašiem.