“Kā var tā būt, ka bankomāts kopumā darbojas, bet nav pieejama viena funkcija, kura daudziem ir ļoti nozīmīga?” jautā laikraksta lasītāja Ieva. Dzirdēts no citiem klientiem, ka tā nav pirmā un nav vienīgā šāda reize. 29.oktobrī “Dzirkstele” pārliecinājās, ka Gulbenē, Ozolu ielā 2a, SEB bankas bankomātam nedarbojas naudas iemaksas funkcija. Cik ātri SEB banka spēj reaģēt uz šādām problēmām reģionos?
Laikrakstam atbildi sniedz akciju sabiedrības “SEB banka” Korporatīvās komunikācijas pārvaldes Privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane: “Esam jau informēti, ka bankomātā Gulbenē, Ozolu ielā 2a, tehnisku iemeslu dēļ šobrīd (30.oktobrī – red.) nav pieejama skaidras naudas iemaksas funkcija, un jau strādājam, lai situāciju iespējami ātri atrisinātu. Plānots, ka dienas laikā traucējumi tiks novērsti un bankomātā visi pakalpojumi atkal būs pieejami. Šādas un līdzīgas situācijas, kad pats bankomāts darbojas, bet kāda no funkcijām ne, dažādu tehnisku iemeslu dēļ var gadīties. Piemēram, var būt arī pretēja situācija, kad naudas iemaksas pakalpojums ir pieejams, bet nav pieejama naudas izmaksa. Vai, piemēram, nav iespējams izdrukāt čeku, taču visas pārējās pamatfunkcijas ir pieejamas. Situācijas un iemesli var būt visdažādākie, līdz ar to pakalpojumu pieejamības atjaunošanas laiks arī katrā situācijā var atšķirties. Taču vienmēr no savas puses darām visu, lai klientiem radušās neērtības novērstu iespējami ātri. Runājot tieši par bankomātiem reģionos, ja situāciju nav iespējams atrisināt attālināti, pakalpojumu darbības atjaunošanas laiku ietekmē arī bankomāta atrašanās vietas attālums no servisa centra. Piemēram, konkrētajā situācijā uz Gulbeni dodas meistars no Valmieras vai Rēzeknes.”
Kāpēc bankomāta viena funkcija nedarbojas?
00:00
03.11.2020
39