“”Man nav laika, atnāksi pēc divām dienām!” tā pateica higiēniste Gulbenē, ēkā Rīgas un Ābeļu ielas krustojumā. Paciente – mana meita Kristīne, kura ir pieaugusi sieviete, divu bērnu mamma. Higiēnists viņai apstrādāja 3/4 zobu. Pat neatvainojās. Meitai bija jāsamaksā 30 eiro par līdz galam nepaveiktu darbu. Pēc divām dienām viņa atkal bija pie tās pašas higiēnistes. Mute tika sakārtota līdz galam un par to bija jāsamaksā vēl 20 eiro. Un joprojām gaidītās atvainošanās nebija. Vai tā ir jābūt? Es nesaprotu!” “Dzirkstelei” saka gulbeniete Ina Kozlova.
Komentēt šo gadījumu “Dzirkstele” lūdza SIA “Ģimenes zobārstniecība” kontaktpersonu Terēzi Bērzupi. Viņa sacīja, ka 21 gada laikā par Gulbenes kabinetu šī ir pirmā sūdzība. Viņa skaidroja, ka kabinetā pacientus pieņem pēc iepriekšēja pieraksta, katram ir atvēlēts noteikts laiks. Pakalpojuma cena ir 50 eiro. Tāpēc konkrētajā gadījumā, sniedzot pakalpojumu divās atsevišķās reizēs, kopsummā ir pakalpojuma cena. T.Bērzupe norādīja, ka konkrētajai pacientei ir izrādīta pretimnākšana, dodot iespēju tik ātri – jau pēc divām dienām – atkārtoti ierasties saņemt pakalpojumu. Parasti rinda ir liela, ar iepriekšēju pierakstu ir jāgaida nedēļām ilgi uz savu kārtu. T.Bērzupe sacīja, ka nav īsti saprotams, par ko tieši gulbeniete paudusi pretenzijas “Dzirkstelei”. Viņa izteica pieļāvumu, ka šī sūdzība varētu būt saistīta ar konkurentu vēlmi mazināt SIA “Ģimenes zobārstniecība” labo slavu.