Svētdiena, 7. decembris
Antonija, Anta, Dzirkstīte
weather-icon
+1° C, vējš 0.45 m/s, D-DA vēja virziens

Ķegumā Serģim - divas nullītes

Sestdien un svētdien Ķegumā “Zelta Zirga” mototrasē notika Pasaules čempionāta posms blakusvāģu klasē.

Sestdien un svētdien Ķegumā “Zelta Zirga” mototrasē notika Pasaules čempionāta posms blakusvāģu klasē.
Latvijas labākā ekipāža – Kristers Serģis un Svens Verbruge – pirms šā posma no līderiem Daniela Villemsena un Kaspara Stupeļa bija atpalikuši par 29 punktiem, bet tagad šis pārsvars ir palielinājies vēl par 47.
Sestdien visas ekipāžas cīnījās par labākajiem apļa laikiem. Kristers Serģis un Svens Verbruge savā grupā bija otrie, jo dažas minūtes pirms kvalifikācijas beigām labākā apļa saimnieki izrādījās igauņu ekipāža A.Kaurits un J.Jāks.
Savukārt absolūti labākā apļa īpašnieki bija holandietis Daniels Villemsens un latvietis Kaspars Stupelis.
Otra labākā Latvijas ekipāža Māris Rupeiks un Haralds Kurpnieks pie starta barjeras sacensību dienā stājās vienpadsmitie.
Ķegumā visi Kristera Serģa līdzjutēji zināja, cik svarīgi šim sportistam ir uzvarēt šajā posmā, jo 29 punktus ir grūti atgūt, ja D.Villemsenam neatgadās tehniskas problēmas.
Pirmajā braucienā jau no starta kā līderi aiztraucās “Nelss” ekipāža. Viņu sīvākais konkurents D.Villemsens bija tikai ceturtajā pozīcijā. Taču ar katru apli holandiešu sportists pietuvojās konkurentiem un bija ticis jau līdz otrajai pozīcijai.
Tad, kad līdz pirmā brauciena beigām bija atlikuši tikai četri apļi, kādā no līkumiem K.Serģim apstājās motocikls. Šā brauciena beigas viņam vajadzēja vērot no malas.
Atkal K.Serģim neveicās. D.Villemsens un K.Stupelis šajā braucienā svinēja uzvaru. Tagad viņi Serģi jau ir apsteiguši par 54 punktiem, bet latviešu līdzjutēji arī par šo uzvaru varēja priecāties, jo Kaspars Stupelis ir latvietis.
Māris Rupeiks finišu sasniedza kā devītais.
“Nelss” ekipāžai uz otro braucienu “mocītis” bija saremontēts un viņi atkal varēja doties trasē, lai samazinātu D.Villemsena pārsvaru. Arī šajā braucienā startu “izcēla” K.Serģis un S.Verbruge. Latviešu līdzjutēji varēja gavilēt, jo otrā bija “Spilvas” ekipāža – Māris Rupeiks un Haralds Kurpnieks, bet Serģa lielākie konkurenti – D.Villemsens un K.Stupelis – tikai astotie.
Līdzjutēji priecājās, otrajā aplī tajā pašā līkumā, kur pirmajā braucienā, atkal K.Serģa motocikls apstājās. Tagad par līderiem trasē bija kļuvuši V.Van Vervens un E.Pikarts, kas pagājušajā braucienā finišēja otrajā vietā.
Otrie ilgu laiku bija igauņi A.Kaurits un J.Jāks, bet līdz trešajai pozīcijai bija pakāpušies D.Villemsens un K.Stupelis. Devītajā vietā palika M.Rupeiks un H. Kurpnieks.
Pēdējos apļos igauņu ekipāžai neizdevās noturēt otro pozīciju. Līderi šajā braucienā bija V.Van Vervens un E.Pikarts, otrie – D.Villemsens un K.Stupelis, bet trešie – A.Kaurits un J.Jāks.
Ķegumā kopvērtējumā uzvaru svinēja otrā brauciena līderi V.Van Verven un E.Piccart, otrie bija D.Villemsens un K.Stupelis, bet trešie – igauņu ekipāža – A.Kaurits un J.Jāks. Arī otrajā braucienā Māris Rupeiks un Haralds Kupnieks finišēja devītais.
Līdz čempionāta beigām ir atlikuši divi posmi. Pēdējais posms, kas bija plānots Ukrainā, ir atcelts. Tātad četros braucienos K.Serģim un S.Verbrugem ir jāatgūst zaudētie 76 punkti. Teorētiski tas ir iespējams. Bet, ja Villemsenu un K.Stupeli nepiemeklēs tehniskas ķibeles, viņi būs jaunie 2003.gada pasaules čempioni.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.