Kas par darbiem notiek uz Rēzeknes ceļa Gulbenes novada teritorijā pie Pededzes tilta? Šādu jautājumu “Dzirkstelei” uzdeva kāds autovadītājs, kurš ziņo – šajā vietā uzplēsts asfalts, kas uzklāts ne tik sen veiktās ceļa rekonstrukcijas laikā.
Akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” komunikācijas daļā “Dzirkstelei” skaidro: “Šie darbi nav mūsu pasūtījums, nav mūsu plānos, un “Latvijas valsts ceļi” tos neapmaksā.”
“Mēs neorganizējam tos darbus,” “Dzirkstelei” saka akciju sabiedrības “Latvijas autoceļu uzturētājs” Alūksnes ceļu rajona direktors Raitis Niedra. Viņš pieļauj, ka darbu veicējs ir būvnieks, garantijas termiņu laikā konstatējot plaisas. “Labo defektus. Uzlies jaunu asfaltu. Paši veic apsekošanu garantijas laikā un veic darbus,” viņš skaidro, kā arī piebilst – šos darbus garantijas termiņu laikā būvnieks veic par saviem līdzekļiem. Atbild par šiem būvdarbiem akciju sabiedrība “Kauno tiltai”, bet izpilda darbus apakšuzņēmēji – SIA “Rubate” un SIA “Limbažu ceļi”. “Dzirkstele” to uzzināja, sazinoties ar uzņēmējiem.
Kā apakšuzņēmēji Gulbenes novada teritorijā Rēzeknes ceļa un tilta pār Pededzi rekonstrukciju 2012.-2013.gadā veica galvenokārt Smiltenes SIA “8 CBR” un SIA “Limbažu ceļi”, kā arī SIA “Rubate”. Iepirkuma procedūras rezultātā pie pasūtījuma tika būvuzņēmējs – akciju sabiedrība “Kauno tiltai”, kuram bija tiesības piesaistīt apakšuzņēmumus. Projekts bija apstiprināts 2008.gada vidū. Valsts 1.šķiras autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene posma tilts pār Pededzi – Gulbene (km 76,30 – 86,12), tajā skaitā tilta pār Pededzi rekonstrukcijas projekta attiecināmās izmaksas bija 6 677 966,10 eiro, tajā skaitā Eiropas Reģionālās attīstības finda finansējums – 5 676 271,19 eiro, valsts budžeta finansējums – 1 001 694,91 eiro.
Labo defektus jaunajā asfaltsegumā
00:00
14.09.2018
83