Tie Gulbenes rajona “Latvenergo” klienti, kam nav pieejams internets, var doties uz “Latvijas Pastu”.
Tie Gulbenes rajona “Latvenergo” klienti, kam nav pieejams internets, var doties uz “Latvijas Pastu”.
“Pasta nodaļā “Latvenergo” klienti ir nodrošināti ar jau aizpildītiem veidlapu paraugiem, tas atvieglo klientu komunikāciju ar “Latvijas Pasta” darbiniekiem,” saka “Latvenergo” ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis.
Kopš decembra Gulbenes pasta nodaļā iedzīvotāji var aizpildīt pieteikumus lietotāja elektrotīkla pieslēgumam (juridiskām un privātpersonām); elektroenerģijas piegādes līguma slēgšanai; vienoties par elektroietaišu pieslēguma ierīkošanas kārtību un būvprojekta izstrādi; nodot elektroenerģijas skaitītāju rādījumus, pieprasīt norēķinu veidlapu izsūtīšanu; aizpildīt iesniegumus par elektroenerģijas piegādes līguma pārtraukšanu un tarifa maiņu.
Aakciju sabiedrībā “Latvenergo” ir uzsākta vienotas klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas pakāpeniska ieviešana. Pērn 19.oktobrī slēgta Gulbenes elektrisko tīklu rajona abonentu daļa. Tāpēc Gulbenes rajona klienti ir aicināti saziņā ar energokompāniju vērsties “Latvenergo” klientu servisā un kaimiņu rajonu klientu apkalpošanas centros: Balvos, Alūksnē, Madonā, Jēkabpilī un Aizkrauklē, jo atgādinām, ka informācija par visiem klientiem pieejama jebkurā klientu apkalpošanas centrā Latvijā.
Gulbenes 1. pasta nodaļa “Latvenergo” klientus apkalpo darba laikā – darbdienās no pulksten 7.30 līdz 18.00, kā arī sestdienās no pulksten 7.00 līdz 16.00.