Ceturtdiena, 18. decembris
Kristaps, Kristofers, Krists, Klinta, Kristers
weather-icon
+3° C, vējš 1.34 m/s, D-DR vēja virziens

“Latvenergo” vēlreiz informē par jauno kārtību

Jau rakstījām, ka ar šo nedēļu Gulbenes rajona iedzīvotājiem ir jāielāgo jauna kārtība, kontaktējoties ar valsts akciju sabiedrību “Latvenergo”.

Jau rakstījām, ka ar šo nedēļu Gulbenes rajona iedzīvotājiem ir jāielāgo jauna kārtība, kontaktējoties ar valsts akciju sabiedrību “Latvenergo”. Darbu ir sācis uzņēmuma sadales tīkla Klientu serviss, kas visā Latvijas teritorijā nodrošinās vienotu klientu apkalpošanu.
Tātad turpmāk visi ziemeļaustrumu reģiona klienti jebkuru neskaidrību gadījumā vai, piesakot elektroenerģijas piegādes bojājumu, var zvanīt, sūtīt epastu vai faksu uz Klientu servisu. Arī norēķinu grāmatiņas jeb veidlapas turpmāk var saņemt pa pastu, iepriekš zvanot vai nosūtot epastu uz Klientu servisu ar pieprasījumu. Klientu serviss: informācijai – 7728777; bojājumu pieteikšanai – 8020404; skaitītāju rādījumu nodošanai – 8020408; fakss – 7728778. Klientu servisa epasta adrese ir “klientu.serviss@latvenergo.lv”. Informāciju var gūt arī uzņēmuma interneta mājas lapā “www.latvenergo.lv”.
“Darbs ir apjomīgs, jo aptver informācijas apstrādi aptuveni par miljonu energokompānijas klientu, tāpēc dažkārt konstatējam neparedzamas kļūdas, kuras “Latvenergo” darbinieki cenšas operatīvi novērst. Tāpat jauna veida norēķinu grāmatiņu ieviešana, kā arī vairāku jaunu pakalpojumu piedāvājums klientos radījis palielinātu interesi, tādēļ arī strauji audzis jaunizveidotā Klientu servisa tālruņu līniju noslogojums,” laikrakstu informē “Latvenergo” ārējo komunikāciju daļas vadītājs Andris Siksnis.
Uzņēmums ir pētījis laika periodus, kad vienlaikus zvana liels skaits klientu un operatori nespēj visus apkalpot – tās galvenokārt ir darbdienu rīta stundas laikā no pulksten 9.00 līdz 11.00, kā arī katra mēneša pirmā nedēļa. “Tādēļ aicinām klientus taupīt savu laiku un izmantot arī citus komunikācijas veidus ar uzņēmumu, kā arī iespēju robežās izvēlēties dienas vidus un vakara stundas, sazinoties ar Klientu servisu telefoniski,” saka A.Siksnis.
Par “Latvenergo” sniegtajiem pakalpojumiem var maksāt skaidrā naudā, ar pārskaitījumu vai ar norēķinu karti, veikt tiešos norēķinus bankās, “Latvijas Pasta” nodaļās. Var veikt arī netiešos norēķinus – ar internetbanku starpniecību, kā arī izmantojot tiešo debetu. Ieviešot uzņēmumā jaunu norēķinu kārtību, “Latvenergo” ir ieviesis korekcijas ienākošo maksājumu kontos. Ziemeļaustrumu reģionā jaunā norēķinu sistēma tika ieviesta 19.oktobrī, tas nozīmē, ka līdz šim datumam norēķinu kārtībā ar energokompāniju nebija nekādu izmaiņu – ne kontos, ne norēķināšanās kārtībā, izmantojot internetbanku pakalpojumus”. Par jauno norēķinu kārtību un konta numuriem “Latvenergo” klienti ziemeļaustrumu reģionā tika informēti: juridiskajiem klientiem 18.oktobrī tika nosūtītas informatīvas vēstules, bet iedzīvotājiem 19.oktobrī – jauna veida norēķinu veidlapas ar pievienotu informāciju. Kopš 19.oktobra ziemeļaustrumu reģiona klienti par patērēto elektroenerģiju var norēķināties arī “Latvenergo” mājas lapā internetā – “www.latvenergo.lv/Norēķini”. “Ja tomēr jūsu rīcībā ir informācija par finanšu līdzekļu nepareizu vai kļūdainu pārskaitīšanu, veicot maksājumus par patērēto elektroenerģiju, lūdzam ziņot “Latvenergo”, uzrādot visu maksājuma veikšanas dokumentāciju,” saka A.Siksnis.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.