“Vai taisnība, ka novada domes priekšsēdētājs vai kāds cits no domes ir veicis zvanus uz pagastu pārvaldēm, neatklājot sevi kā zvanītāju, lai konstatētu, kāda ir pārvalžu darbinieku saskarsmes kultūra?” “Dzirkstelei” jautā kāds laikraksta lasītājs, kurš vēlējās būt anonīms.
Gulbenes novada domes vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Kalmane “Dzirkstelei” noliedz, ka tā būtu patiesība. “Ne pats Gulbenes novada domes priekšsēdētājs, ne arī kāds cits viņa uzdevumā nav veicis šādus kontrolzvanus. Darbinieku profesionalitāte klientu apkalpošanas jomā vienmēr būs aktuāla. Šis virziens ir svarīgs jebkurā uzņēmumā un arī pašvaldībā, jo darbs galvenokārt ir vērsts uz iedzīvotajiem un klientu apkalpošanu. Līdz ar to personālam ir jābūt ar atbilstošām komunikācijas prasmēm, kuras palaikam ir jāatsvaidzina un jāpilnveido. Bet ar to nevēlos teikt, ka šobrīd situācija būtu nepieņemama. Šomēnes ir noorganizēti divi mācību semināri “Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās” pašvaldības iestāžu, struktūrvienību vadītājiem un domes nodaļu vadītājiem,” informē G.Kalmane.
Mācīsies, kā sarunāties sarežģītās situācijās
00:00
09.03.2018
40