Sestdiena, 27. decembris
Elmārs, Inita, Helmārs
weather-icon
+1° C, vējš 2.24 m/s, R-ZR vēja virziens

Madonas ceļš joprojām ir jāapbrauc

Jau trešo mēnesi ir slēgts autoceļš Pļaviņas–Madona–Gulbene (P37) 90,39.km pie Gulbenes, kaut ar oktobri tiltam pār Krustalīci vajadzēja būt sakārtotam, lietojamam un satiksmei – atjaunotai.
“Uzņēmējs grib, lai vispirms ir uzliets asfalts, un tad tiks atcelts ierobežojums, ka šeit nedrīkst braukt automašīnas, un kustība tiks atjaunota. Iespējams, ka vēl kāda nedēļa paies līdz tam brīdim,” “Dzirkstelei” saka akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters.
Pagaidām satiksme joprojām tiek novirzīta pa apbraucamo ceļu, izmantojot Brīvības ielu Gulbenē (P27), autoceļa Gulbene–Jaungulbene (V424) un autoceļa Ozoli–Liezēre–Tirza–Stāķi (V847) posmus.
Būvdarbus iekavēja ilgstošās lietavas un plūdi, kas ievērojami paaugstināja ūdens līmeni Krustalīcē.
Valsts reģionālā autoceļa P37 Pļaviņas – Madona – Gulbene asfaltbetona seguma pārbūvi posmā no 80,430.kilometra līdz 90,400.kilometram par 7 888 888,88 eiro līgumcenu bez pievienotās vērtības nodokļa veic Smiltenes SIA
“8 CBR”. Projekts tiek īstenots ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. Gulbenes novadā Madonas ceļa seguma pārbūves būvdarbu autoruzraudzību par 17 270 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa veic Rīgas SIA “Vertex projekti”.
Joprojām ekspluatācijā nav pieņemta Baložu iela Gulbenē, kas ir Pļaviņu – Madonas – Gulbenes ceļa sastāvdaļa un kuru vēl iepriekšējā Gulbenes novada pašvaldības sasaukumā pēc tās pasūtījuma rekonstruēja šobrīd maksātnespējīgā Rīgas SIA
“RBSSKALS būvvadība”. “Domes rīcībā ir situācijas ekspertīzes dati, tiek gatavoti atbilstoši juridiskie dokumenti,” “Dzirkstelei” saka Gulbenes novada domes priekšsēdētājs Andris Vējiņš. Pēc Gulbenes novada domes pasūtījuma akciju sabiedrība “Ceļu inženieri” par 16 000 eiro līgumcenu bez pievienotās vērtības nodokļa ir veikusi Baložu ielas būvekspertīzi. Pēc pašvaldības un novada būvvaldes vērtējuma darbi izpildīti nekvalitatīvi, neatbilstoši normatīvo aktu prasībām un nav pabeigti. Dome nav apmierināta arī ar būvuzrauga – SIA “Baltline Globe” – darbu. Madonas ceļa daļas (Baložu ielas), kas ieved Gulbenē, rekonstrukcijas termiņš bija 2016.gada 1.augusts. Projektu īstenoja novada pašvaldība, tā kopējās izmaksas ir 1,137 miljoni eiro, no kuriem lielākā daļa ir valsts budžeta finansējums.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.