Valsts ieņēmuma dienesta Vidzemes reģionālās iestādes Gulbenes nodaļa pēc divu mēnešu remonta klientus šonedēļ apkalpo izremontētās telpās.
Valsts ieņēmuma dienesta (VID) Vidzemes reģionālās iestādes Gulbenes nodaļa pēc divu mēnešu remonta klientus šonedēļ apkalpo izremontētās telpās. Viss valsts ieņēmuma dienesta darbs tagad organizēts pēc principa, lai tas būtu caurskatāms un atvērts klientiem.
“Saskaņā ar VID modernizācijas plāna projektu, svarīgākais uzdevums ir klientu apkalpošanas zāles veidošana. Tādas nebija Gulbenē, Valkā un Valmierā. VID modernizācijas projekta ieviešanas vienības pārvalde un Vidzemes reģionālā iestāde Gulbenē izveidoja apkalpošanas zāli. Izstrādāja projektu un paredzēja līdzekļus, kas nepieciešami remontam,” informē VID Vidzemes reģiona iestādes Gulbenes nodaļas vadītāja Irēna Rozniece.
Jaunās telpas, kas vēl nav nodotas ekspluatācijai, I. Roznieci apmierina. Viņa uzsver, ka remonta un klientu apkalpošanas zāle nodrošinās kvalitatīvu, efektīvāku un ātrāku nodokļu maksātāju apkalpošanu.
“Gulbenes nodaļas darbinieki vēlas vienkāršot procedūras, lai nodokļu maksātājiem būtu vieglāk izpildīt saistības, veicināt brīvprātīgu nodokļu maksāšanu. Sniegsim konsultācijas par klientu tiesībām un pienākumiem, informēsim par jaunākajiem grozījumiem normatīvajos aktos. Ir jāmainās sabiedrības priekšstatiem par nodokļu maksājumiem, lai maksimāli novērstu nodokļu maksāšanas pārkāpumus, kas rodas nezināšanas vai normatīvo aktu neprecīza skaidrojuma dēļ. Nodokļu maksātājam jābūt pārliecinātam, ka nodaļa ir atvērta dialogam ar ikvienu,” uzskata I. Rozniece.
Klientu apkalpošanas zālē turpmāk strādās bez pusdienu pārtraukuma. Gulbenes nodaļas vadītāja norāda, ka viņi strādā štatu ietvaros. Normatīvos ir izrēķināts, cik rajonā ir iedzīvotāju, juridisko un fizisko personu nodokļu maksātāju. Proporcionāli tam ir noteikts darbinieku skaits.