Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+3° C, vējš 4.47 m/s, ZR vēja virziens

Pagastā likvidēs klientu apkalpošanas centru

No 15.jūnija darbu pārtrauks “Latvijas Krājbankas” Rankas klientu apkalpošanas centrs. Klientiem piedāvāta iespēja turpināt sadarbību ar “Latvijas Krājbanku”, pārceļot kontus uz Gulbenes filiāli Rīgas ielā 65.

No 15.jūnija darbu pārtrauks “Latvijas Krājbankas” Rankas klientu apkalpošanas centrs. Klientiem piedāvāta iespēja turpināt sadarbību ar “Latvijas Krājbanku”, pārceļot kontus uz Gulbenes filiāli Rīgas ielā 65.
“Šo faktu uztveru negatīvi, jo pagastā gan pašvaldības iestādēm, gan iedzīvotājiem norēķini bija saistīti ar šo klientu apkalpošanas centru. Vēl nesen saņēmu norādi piesaistīt jaunus klientus, jo Rankas klientu apkalpošanas centrs esot dzīvotspējīgs, bet šobrīd jūtos viņu priekšā vainīgs,” saka Rankas pagasta padomes priekšsēdētājs Jānis Antaņevičs.
Pašvaldības vadītājs nobažījies, ka būs problēmas izmaksāt algas, jo līdz šim darbinieki tās saņēmuši, izmantojot bankas kartes, bet tagad vajadzēs mērot ceļu uz Gulbeni. J.Antaņevičs uzskata, ka tas radīs papildu izdevumus ne vien pašvaldībai, bet arī pagasta iedzīvotājiem.
“Pagasta cilvēki, piemēram, nodokli par nekustamo īpašumu, kas nonāk pašvaldības budžetā, maksāja apkalpošanas centrā,” saka priekšsēdētājs.
“Latvijas Krājbankas” prezidents Zigurds Jeromanovs skaidro, ka, ieviešot vairākus jaunus produktus un pilnveidojot jau esošos, turpinās “Latvijas Krājbankas” struktūrvienību tīkla modernizācija.
“”Latvijas Krājbankas” attīstība gadu no gada kļūst aizvien mērķtiecīgāka. To nosaka ne tikai bankas vadības realizētā stratēģija, bet arī kopējā situācija banku sektorā. Lai nodrošinātu konkurētspēju, sasniegtu labus finansiālos rezultātus un palielinātu bankas akciju vērtību, “Latvijas Krājbanka” veiksmīgi turpina struktūrvienību tīkla reorganizāciju, kas paredz vairāku nerentablo klientu apkalpošanas centru slēgšanu,” stāsta Z.Jeromanovs.
“Rankas pagasta pašvaldībai izteicām priekšlikumu piešķirt datoru, lai tādējādi varētu ieviest attālināto norēķinu sistēmu. Pagastam atliktu vienoties ar akciju sabiedrību SIA “Lattelekom” par internetpieslēgumu. Rastos arī vismaz viena darbavieta. Tomēr mums neizdevās vienoties, stāsta “Latvijas Krājbankas” Gulbenes filiāles pārvaldniece Evija Samsone.
“Ja pirms vairākiem gadiem “Latvijas Krājbankas” pamatvērtība bija plašais struktūrvienību tīkls, tad šobrīd tie ir mūsdienīgi pakalpojumi un tehnoloģijas, kas klientiem ļauj veikt norēķinus “Online” tīklā, neizejot no mājas vai biroja.
Veiktas nozīmīgas investīcijas “Biroja bankas” un jaunas “Internetbankas” versijas izstrādē, kuru ar nosaukumu “Online banka” piedāvājam klientiem kopš decembra,” saka Z. Jeromanovs.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.