Sestdiena, 27. decembris
Elmārs, Inita, Helmārs
weather-icon
+1° C, vējš 2.24 m/s, R-ZR vēja virziens

Par sakaru kvalitāti visvairāk sūdzas reģionos

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, pārbaudot plānveidīgu balss telefonlīnijas pakalpojumu kvalitāti un izdarot vairāk nekā 41 000 zvanu, atzinusi, ka “Lattelekom” sakaru kvalitāte reģionos ir sliktāka nekā Rīgā.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, pārbaudot plānveidīgu balss telefonlīnijas pakalpojumu kvalitāti un izdarot vairāk nekā 41 000 zvanu, atzinusi, ka “Lattelekom” sakaru kvalitāte reģionos ir sliktāka nekā Rīgā, jo par “Lattelekom” pakalpojumiem pagājušajā gadā saņemts visvairāk sūdzību.
Gulbenes rajonā analogajā ciparu tīklā veikti 160, bet ciparu – 140 izsaukumi. Nesekmīgo savienojumu koeficients kopā abos tīklos ir 0,67 procenti, bet vidējais savienojuma laiks – 1,27 sekundes.
“Telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāti pārbaudīja publiskajā fiksētajā telekomunikāciju tīklā vietējām un iekšzemes telefonu sarunām, kā arī sarunām no taksofoniem, bojājumu pieteikumu pieņemšanā un informatīvo pakalpojumu operatoru dienestā. Pārbaudes notika arī mobilajā telekomunikāciju tīklā un starpsavienojumu pakalpojumiem,” informē Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Līga Rimšēviča.
Vadītāja skaidro, ka pakalpojumu kvalitātes rādītāji publiskajā fiksētajā tīklā Latvijas rajonos atšķiras, tomēr kopumā trīs gadu laikā pakalpojumu kvalitāte ir uzlabojusies. Starpsavienojumu un mobilo telekomunikāciju tīklu pakalpojumu kvalitātes rādītāju izmaiņas ir nelielas, bet kopumā, salīdzinot rezultātus minētajā laika periodā, arī šo pakalpojumu kvalitāte ir labāka.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja Inna Šteinbuka atzinusi, ka par pārbaudes rezultātiem informēs valdību, jo ar regulatora spēkiem problēmu – līdzsvarot sakaru kvalitāti Rīgā un Latvijas reģionos, būs iespējams sekmēt daļēji.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.