Šodien Alūksnes pilsētas administratīvās ēkas lielajā zālē “Lattelekom” klientu apkalpošanas un mārketinga daļas biznesa klientu apkalpošanas nodaļa sadarbībā ar citām uzņēmuma struktūrām organizē pakalpojumu dienu.
Šodien Alūksnes pilsētas administratīvās ēkas lielajā zālē “Lattelekom” klientu apkalpošanas un mārketinga daļas biznesa klientu apkalpošanas nodaļa sadarbībā ar citām uzņēmuma struktūrām organizē pakalpojumu dienu.
“Klientu dienas rīkojam apmēram gadu. Tās ir bijušas Limbažu, Valmieras un Gulbenes rajonā, bet Alūksnē esam pirmo reizi. Paredzēta “Lattelekom” jaunāko pakalpojumu reprezentācija. Informēsim par iespējām, ko dod ciparu līnijas – gan parastās, gan ISDN, demonstrēsim jaunākos telefona aparātus un interneta pieslēgumus,” laikrakstam stāsta “Lattelekom” klientu apkalpošanas daļas biznesa klientu apkalpošanas nodaļas Vidzemes grupas vadītājs Māris Krišjānis.
Alūksnes rajonā ISDN līnija ir firmā “Gaujiena – industrija”, akciju sabiedrībā “Balta”, policijas pārvaldē, sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “Melnupe”, bankās. “Šis pakalpojums ir dārgāks, bet sakari ir labāki, informāciju var nosūtīt un saņemt ātrāk. Sākumā, tas ir, jūlija beigās, sakari bieži pārtrūka, bet tagad esam apmierināti. Mums ir nepieciešams ātri apkalpot klientus, lai tie paliktu apmierināti,” atzīst akciju sabiedrības “Balta” speciāliste Anita Bībere. Apmēram pirms mēneša no analogās uz ciparu līniju pārgāja arī Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes rajona nodaļā.
Mobilo tālruņu abonenti iecienījuši pakalpojumu, kas nosaka numuru un ļauj izvēlēties, vai atbildēt uz zvanu.