Nav nekāds jaunatklājums, ka PVC stikla pakešu logu tirgus pēdējā desmitgadē ir mainījies diezgan krasi. Ir pagājis pirmais atklājumu, iepazīšanās bums, kad gandrīz jebkura ārzemju manta šķita lielisks ieguvums.
Nav nekāds jaunatklājums, ka PVC stikla pakešu logu tirgus pēdējā desmitgadē ir mainījies diezgan krasi. Ir pagājis pirmais atklājumu, iepazīšanās bums, kad gandrīz jebkura ārzemju manta šķita lielisks ieguvums. Tāpat tas ir arī ar PVC logiem. Deviņdesmitajos gados PVC logi vēl bija jaunums, tos atļāvās tikai retais, taču pašreiz PVC logi ieņem vadošo vietu logu tirgū gan Eiropā, gan Latvijā.
Pēc Ekonomikas ministrijas sagatavotā ziņojuma par Latvijas tautsaimniecības attīstības datiem jaunās būvniecības apjoms Latvijā 2002.gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir pieaudzis par 25 procentiem.
Latvijas logu un durvju ražotāju asociācija (LLDRA) apkopotie statistikas dati par logu un durvju ražošanas apjomiem 2002.gadā rāda vēl lielāku pieaugumu.
PVC logiem pieaugums ir 46,3 procenti, bet alumīnija stikloto konstrukciju apjoms ir pieaudzis par 43 procentiem.
2002.gadā PVC logu apjoms sasniedza gandrīz 300 000 nosacīto logu vienību jeb
505 000 m². 2002.gadā ir izgatavotas 83 000 m² alumīnija stiklotās konstrukcijas.
Nozīmīgs pieaugums ir arī stikla pakešu ražošanā, kuru ražošanas kopapjoms 2002.gadā ir nedaudz pārsniedzis 400 000 m². Ražošanas apjomi, salīdzinot ar 2001.gadu, ir palielinājušies par 50,88 procentiem.
LLDRA rīcībā nav visaptverošas informācijas par kopējo Latvijas koka logu tirgu, jo tikai četri no daudzajiem koka logu ražotājiem ir iesaistījušies asociācijas darbā, tomēr domājams, ka ar saražotajiem 5500 m² 2002.gadā viņu ieguldījums nav mazs.