Pirms nedēļas uz reģionālā autoceļa Pļaviņas-Madona-Gulbene (P37) sākās būvdarbi šī autoceļa posmā no 80,43. līdz 90,40.kilometram.
“Darba apjomu ierobežo laikapstākļi. Esam sākuši ar pamata darbiem – krūmu zāģēšanu, caurteku likšanu,” stāsta objektā sastaptie Smiltenes SIA “8 CBR” pārstāvji. “Tie ir sagatavošanās darbi – krūmu un koku zāģēšana, vietas sakārtošana caurteku maiņai, kā arī maiņa. Jānomaina ir 16 mazākas caurtekas un viena lielāka Krustalīces upei. Caurteku izbūvei šajās vietās jāveic frēzēšana. Tas viss notiek,” informē akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters. Viņš cer, ka darbi uz priekšu virzīsies raiti un kvalitatīvi. “Dzirkstele” novēroja, ka darbi ir sākušies netālu no pagrieziena uz Gulbīti virzienā uz Gulbeni. SIA “8 CBR” šonedēļ uz priekšu virzās strauji.
Ceļa pārbūves gaitā tiks izbūvētas jaunas salturīgā materiāla un šķembu pamatu kārtas, kā arī ieklātas trīs asfaltbetona kārtas. Visā posmā tiks nomainītas ne tikai caurtekas, bet arī tiks sakārtota ūdens novades sistēma, nobrauktuves un ceļa pieslēgumi, tiks atjaunotas drošības barjeras un citi satiksmes organizācijas un drošības tehniskie līdzekļi.
Paredzams, ka ar luksoforiem regulējami būvdarbu posmi tiks ierīkoti aprīļa sākumā. Visā objekta zonā jau kopš pagājušās nedēļas ir ātruma ierobežojums – līdz 70 kilometriem stundā, bet lokālu darbu zonās tas būs pat līdz 50 kilometriem stundā.
Būvdarbus, kā jau “Dzirkstele” rakstīja, veic SIA “8 CBR” par 9,5 miljonu eiro (ar PVN) līgumcenu un par Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. Būvdarbiem kopumā ir atvēlētas 300 kalendārās dienas, un tos paredzēts pabeigt 2018.gada vasarā. Būvdarbu autoruzraudzību veic Rīgas SIA “Vertex projekti”.
Šis valsts nozīmes autoceļš kopumā ir 91,4 kilometrus garš, un viss ceļa posms līdz Madonai ir ļoti kritiskā stāvoklī.
Sāk ar sagatavošanās darbiem
00:00
21.03.2017
60