Gulbenes kultūras centrā 23.janvārī notika diskusija par izglītības
īstenošanas modeļiem Gulbenē 2020./2021.mācību gadā.
Diskusijā piedalījās 39
skolotāji no Gulbenes novada valsts ģimnāzijas, 39 skolotāji no Gulbenes
2.vidusskolas, 8 Gulbenes novada domes deputāti, 5 Gulbenes novada
pašvaldības administrācijas pārstāvji un 5 Gulbenes novada Izglītības
pārvaldes darbinieki. Savu redzējumu par izglītības īstenošanas modeļiem
pilsētā prezentēja visas pieminētās grupas.
Gulbenes novada valsts ģimnāzijas redzējums: izglītības programmas realizē divas skolas pilsētā; viena – vecumposmā no 1.-12.klasei, otra – vecumposmā no 1.-9.klasei.
Gulbenes 2.vidusskolas redzējums: esošo situāciju
pilsētā nemainām vai izglītības programmas realizē divas skolas pilsētā;
viena – vecumposmā no 1.-12.klasei, otra – vecumposmā no 1.-9.klasei.
Abas skolas pamatoti un argumentēti prezentēja savas stiprās puses un
sevi redzēja kā izglītības iestādes, kuras īsteno izglītības programmas
vecumposmā no 1.-12.klasei.
Izglītības pārvalde pauda savu redzējumu par izglītības īstenošanas
modeli nākamajam mācību gadam:
* jauna Gulbenes novada vidusskola, kurā
strādā esošie skolotāji un tiek saglabātas radītās vērtības, kā arī labā
prakse, nepieciešamības gadījumā tiek meklēti un piesaistīti jauni
skolotāji;
* Ogres tehnikuma sešu arodizglītības programmu realizācijas
vieta Gulbenes pilsētā jau no 2020./2021.m.g., trīs programmu
realizācijas vieta Rankas pagastā.
Skolotāji aicināja katru klātesošo deputātu paust savu redzējumu par
pārmaiņām izglītībā nākamajam mācību gadam. Savu pašreizējo personisko
redzējumu pauda Normunds Audzišs, Andis Caunītis, Gunārs Ciglis, Larisa
Cīrule, Normunds Mazūrs, Guntis Princovs un Anatolijs Savickis.
Atbildes uz rakstiski iesniegtajiem jautājumiem un rakstiski pausto
skolotāju grupu redzējumu apkopos Izglītības pārvaldes darbinieki un
rakstveidā informēs sarunā iesaistītās puses.