Laikraksta “Dzirkstele” redakcijā vērsās Beļavas pagasta iedzīvotājs Ārijs ar sūdzību, ka 27. augustā autobuss Kalniena – Gulbene pieturai pabrauca garām pirms maršrutā norādītā laikā un neapstājās.
Laikraksta “Dzirkstele” redakcijā vērsās Beļavas pagasta iedzīvotājs Ārijs ar sūdzību, ka 27. augustā autobuss Kalniena – Gulbene pieturai pabrauca garām pirms maršrutā norādītā laikā un neapstājās.
“Maršruta grafikā norādīts, ka šim autobusam pieturā “Naglene” jābūt pulksten 18.24. Dzīvoju divus kilometrus no pieturas. Kad iznācu uz ceļa, kur ir pietura, bija 18.07. Līdz pieturai bija atlikuši apmēram 100 metri, kad man garām pietiekami lielā ātrumā pabrauca autobuss un neapstājās pieturā. Uzreiz iegāju tuvējās mājās pie pieturas un jautāju, cik ir pareizs laiks. Domāju, ka varbūt mans laikrādis kavējas. Arī tur man apstiprināja, ka autobuss pieturai garām pabraucis 12 minūtes agrāk un tas neesot pirmo reizi,” saka Ārijs. Viņš vēlētos zināt, kāda ir autobusu šoferu politika. Vai viņam pieturā jābūt pusstundu vai stundu iepriekš?
SIA “Gulbenes autobuss” apstiprināja, ka autobusa šoferim ir jāievēro maršrutā norādītie laiki. Un potenciālā pasažiera sūdzības ir pamatotas. “Pieļaujamais laiks, kad autobuss var pienākt vai kavēties, ir piecas minūtes. Šī nav pirmā reize, kad šoferis neievēro sarakstā noteikto laiku. Tas ir tādēļ, ka pieturās iekāpj mazāk pasažieru, līdz ar to ietaupās laiks. Protams, tā notikt nedrīkst, un šoferim ir jārēķinās ar tiem cilvēkiem, kas uz pieturu dosies sarakstā norādītajā laikā. Mēs noskaidrosim, kas ir bijis konkrētā autobusa šoferis un kādēļ radusies šāda situācija,” laikraksts uzzināja SIA “Gulbenes autobuss”.