Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) konkursam par apraides tiesību piešķiršanu radio programmas veidošanai vai apraides aptveršanas zonas palielināšanai Gulbenē 96,7 megahercu (MHz) frekvencē pieteicies viens pretendents – SIA “EHR Latviešu hiti”, liecina informācija oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis”.
Programmas formāts ir informatīvi muzikāls, un tās mērķauditorija ir pieaugušie, primārā mērķauditorija – Latvijas iedzīvotāji vecumā līdz 40 gadiem, bet sekundārā – visi Latvijas iedzīvotāji, kas aktīvi seko jaunumiem par pieprasītāko Latvijā radīto mūziku – roku, popu, hiphopu, folkmūziku. Programmā ziņas ir vismaz 0,4 % nedēļas raidlaika, neatkarīgo producentu veidotie raidījumi – līdz 10 % nedēļas raidlaika, citu elektronisko plašsaziņas līdzekļu veidotie raidījumi – līdz 10% nedēļas raidlaika, retranslācija – 0 % nedēļas raidlaika, paša medija veidotie raidījumi no visu raidījumu un raidlaika kopapjoma nedēļas laikā – 90 % nedēļas raidlaika. Programma raida latviešu valodā.
“EHR Latviešu hiti” pērn strādāja ar 243 729 eiro apgrozījumu un 74 888 eiro peļņu. Uzņēmums reģistrēts 2003.gadā, un tā pamatkapitāls ir 184 700 eiro. Uzņēmuma īpašnieki ir Ričards Zakss (34 %), Uģis Polis (33 %) un Guntaram Traubergam piederošā SIA “Guntars Traubergs Investment” (33 %).
Reklāma