Beļavietei Vendijai Karalkinai realitātes seriālā “Ģimene burkā” ir svarīgi ar savu stāstu iedvesmot arī citus
13:4523.10.2025
Inita Savicka
734
Dalies:
Realitātes seriālā “Ģimene burkā” šajā sezonā piedalās Karalkinu ģimene no Beļavas pagasta. Viņus daudzi pazīst kā lauku saimniecības “Silmači” saimniekus, kuri audzē kazas un gatavo dažādus kazas piena produktus, savukārt pati Vendija Karalkina ir bodibildinga entuziaste, fitnesa trenere, pavārgrāmatu autore.
Par to, kāpēc viņi nolēma spert šo soli, Vendija piekrīt izstāstīt arī “Dzirkstelei”.
Sākumā bija šaubas
“Mēs neizdomājām, ka vēlamies piedalīties šovā. Mūs atrada. Bija zvans no šova veidotājiem, kuri aicināja piedalīties. Pirms tam man bija rakstījuši vēl arī no cita šova. Tas viss notika pēc raidījuma “Province”, kurā bija stāsts par mūsu saimniecību. Toreiz man friziere teica, ka gan jau zvanīs piedalīties kādā šovā un arī naudiņu par to varēs saņemt.
Pagāja pāris nedēļas un tiešām zvanīja šova veidotāji. Tā bija vasara,” stāsta Vendija.
Par iemesliem, kāpēc piekrita piedalīties, viņa paskaidro, ka publicitāte siera reklāmai nekad nenāk par ļaunu.
“Tas ir viens no mūsu vadmotīviem - lai cilvēki vairāk uzzinātu par mūsu saimniecību, kurā audzējam kazas un ražojam dažādus produktus. Protams, realitātes šovi un mazliet “dzeltenums”, kas tajos reizēm parādās, sākumā raisīja šaubas. Zinu, ka arī Magone no mūsu novada piedalās šovā “Slavenības. Bez filtra”. Esmu lasījusi negatīvos komentārus par viņu, bet, aprunājoties ar cilvēkiem, kas viņu pazīst, dzirdēju, ka viņi par Magoni nesaka nevienu sliktu vārdu. Arī es pati esmu darbojusies tiešsaistes tievēšanas izaicinājumos, tāpēc labi zinu, ko nozīmē komentāri un kā tie “ēd”. Pirms piekritu šovam, izrunājos arī ar vietējiem cilvēkiem, jo mēs šeit dzīvojam un arī nākotnē sevi redzam šajā vietā, un mums nav vienalga, ko par mums domā apkārtējie.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.