Profesors Andris Klepers: “Cilvēkiem patīk tur, kur viņi jūtas gaidīti, mīlēti un aprūpēti.” (2)
13:0503.10.2024
Pārsla Konrāde
769
Dalies:
Tūrisma cipari rāda labu ainu. Gulbenē tūrismā salīdzinājumā ar pirmskovida periodu cipari iet uz augšu. Arī Alūksne pēc kovida kritiena, kurā pazuda daudzi ārzemnieki, atkal ir atpakaļ uz augošas līknes. Šim un nākamajam gadam prognoze ir tāda, ka tūrisma rādītāji paaugstinās. Pērn Latvijā bija kritums par 30 procentiem, un uz Eiropas Savienības fona mēs izskatījāmies bēdīgāk, arī kara briesmas salīdzinoši netālu ir atturējušas ārzemju tūristus, taču nav atturējis mūsējos, jo mēs paši labi zinām, kas šeit notiek. Pēdējā laikā Alūksnes un Gulbenes novados izveidoti jauni zīmoli. Zīmols – tas ir kas dziļāks par reklāmu, tā ir identitātes veidošana ar mērķi, lai citi mūs uztver tā, kā mēs vēlamies, lai mūs uztver. Zīmola izveide nozīmē to, ka jūs kļūstat stiprāki, un kļūt stiprākiem vienmēr ir svarīgi, jo zīmoli atvieglo lēmuma pieņemšanu. Ja man kāds teiktu, ka man kā tūristam jābrauc uz Līgo pagastu, es domātu – nav jau Jāņi, ko es tur darīšu vai – kur vispār tas atrodas.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.