Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Jau divas nedēļas traucēta “Dzirksteles” piegāde abonentiem Gulbenē, redakcija ceļ trauksmi, “Latvijas Pasta” darbinieki solījumus nepilda

Foto: Gatis Bogdanovs.

Divas nedēļas ir karsts laikraksta “Dzirkstele” tālrunis, jo zvana abonenti no Gulbenes un sūdzas par nepiegādātiem laikrakstiem. Aicinām atnākt pakaļ laikrakstam uz redakciju. Tie, kuri var, to arī dara. Taču mums ir arī abonenti gados, kuriem atnākšana līdz redakcijai ir grūta vai neiespējama, ir arī situācijas, kad redakcijas darbinieki ir paši nesuši laikrakstu abonentiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Šo ārkārtas situāciju ir radījusi akciju sabiedrība “Latvijas Pasts”, kura kaut kādu iemeslu/iekšējo problēmu dēļ nepilda savas līgumsaistības. “Dzirksteles” redakcija šajā situācijā ir ķīlnieka lomā,” uzsver laikraksta galvenā redaktore Ginta Alberte.

Otro nedēļu “Dzirksteles” redakcijas darbinieki vēršas akciju sabiedrībā “Latvijas Pasts” ar pretenzijām, saņem solījumus vai atrunas.

Ejam uz “Latvijas Pastu”, sūtām vēstules

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Situāciju komentē laikraksta “Dzirkstele” reklāmas projektu vadītāja Santa Korņejeva: “Katru dienu saņemam uz redakcijas tālruņiem neapmierinātu abonentu zvanus par nepiegādātām avīzēm. Salīdzinot datus – visi nodoti uz piegādēm un arī tirāžu skaitļi pareizi. Personīgi apmeklēju mūsu Gulbenes pasta nodaļu, kurā man skaidroja, ka pastnieks salauzis kāju, tādēļ nav kas piegādā avīzes (darbinieces cenšas pašas iznēsāt nepiegādātos laikrakstus), pieminēšu, ka 5.augusta pēcpusdienā neaiznesto “Dzirksteļu” bija gana daudz uz pasta galda. Problēma ir, ka, skaidri saprotot pasta vainu, mēs iesakām abonentiem zvanīt pastam, bet pasts, zinot savu problēmu, atbild klientiem: “Zvaniet “Dzirkstelei”!” Ir klienti, kuri piekrituši, ka rakstu sūdzību pastam par nepiegādātu laikrakstu, bet tas neatrisina situāciju tūlītēji. Abonenti, kuri maksā par avīzi, vēlas, lai to piegādā konkrētā dienā uz pastkastīti, bet vienai daļai “Dzirksteles” nav bijis vispār.”

Skaidro: darbā pieņemti pagaidu pastnieki

“Dzirksteles” redakcija neatlaidīgi veic saraksti ar akciju sabiedrību “Latvijas Pasts”. 8.augustā saņēmām “Latvijas Pasta” Komercvadības departamenta Abonēšanas daļas vadītājas Antras Stepanovas vēstuli, kurā teikts: “Atvainojamies par sagādātajām neērtībām lasītājiem un izdevējiem! Diemžēl iepriekš neparedzamu apstākļu dēļ, starp kuriem ir arī Covid-19 saslimšanas gadījumi piegādes darbinieku vidū, pagājušajā nedēļā cieta laikraksta piegādes kvalitāte abonentiem. Konkrētajā teritorijā slimības prombūtnē patlaban ir vairāki pastnieki, tāpēc operatīvi darbā tika pieņemti pagaidu darbinieki, kas perfekti nepārzina adrešu sistēmas specifiku attiecīgajā apkalpes teritorijā, kur, tāpat kā visā Latvijā, nereti vērojamas problēmas gan ar pastkastītēm, gan adrešu korektu norādīšanu. No pirmdienas esam atraduši risinājumu, piesaistot pieredzējušus darbiniekus no citām pasta nodaļām, un piegādes kvalitātei ir jāuzlabojas. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un lūdzam lasītājus visos jautājumos par “Latvijas Pasta” darbību nekavējoties vērsties “Latvijas Pasta” Klientu centrā: 27008001, 67008001 vai info@pasts.lv.”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Tomēr arī ar 9.augusta “Dzirksteles” piegādi Gulbenē bija problēmas. Abonenti joprojām zvana un sūdzas. Turpinot redakcijas saraksti ar akciju sabiedrību “Latvijas Pasts”, 11.augustā saņēmām vēstuli no uzņēmuma Pasta tīkla departamenta Vidzemes reģiona vadītājas Gunitas Tomsones. Viņa līdzīgi ievadā atvainojas abonentiem un izdevējam. Tālāk seko lietišķā informācija, kura maz atšķiras no iepriekš paustās. Viņa skaidro, ka operatīvi darbā tika pieņemti pagaidu darbinieki, kuri “diemžēl uzreiz perfekti nepārzina adrešu sistēmas specifiku attiecīgajā apkalpes teritorijā, kur, tāpat kā visā Latvijā, dažviet vērojamas problēmas gan ar pastkastītēm, gan adrešu korektu norādīšanu”. G.Tomsone sola: “Patlaban esam atraduši risinājumu, piesaistot pieredzējušus darbiniekus no citām pasta nodaļām, un piegādes kvalitātei ir jāuzlabojas.” Viņa arī apgalvo: “10.augustā līdz darbdienas beigām visi sūtījumi piegādāti adresātiem.”

– Diāna Odumiņa

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (6)

  1. Jūlijā un augustā menesi ar sniegtajiem pastā pakalpojumiem esmu neapmierina jo pazuda man adresētas vēstules,mūsu pastjastite ir ievestas citām cilvēkam citai adresi adresētas vēstules,kas tas par bardaky

  2. Man zvanīja no domes, ka 01.08. ir izsūtīta svarīga vēstule – vēl arvien neesmu saņēmis.

  3. Es saprotu, saņemamie sūtījumi kavējas, bet vai kāds ir paintresējies – kādi kilometri jānoiet pastniekam un kāda slodze, un kāda ir darba alga par padarīto. Par tādu darba samaksu tikai retais parakstīsies.Vainojiet visā pasta augstākstāvošos.Pastniekam darbs jāveic gan vasarā, gan ziemā, neskatoties ne uz kādiem laika apstākļiem.Sapratīsim vienkāršos darba darītājus jebkurā sfērā, jo ir profesijas, kurās cilvēki nesēž siltos kabinetos.

    19
    2
  4. ,,Latvijas pasts,,Ir viena liela problēma.Tur strādājošās … vēl dzīvo padomijas laikos,uzskata sevi par ,,pasaules nabām,,To kantoreli sen vajadzēja reorganizēt!

    4
    1
  5. Maksātu adekvātu atalgojumu, cilvēki rindā stāvētu. Vadība pati par kapeikām lai nēsā…

    13
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.