Nekustamā īpašuma apdrošināšanā šogad ievērojami samazinājies risks, ka klients nezina, ko īsti iegādājies.
Pērn oktobrī servisa audita kompānijas Dorus veiktais pētījums liecināja par nekustamā īpašuma apdrošināšanas produkta devalvāciju Latvijā, jo vairums apdrošinātāju potenciālajiem klientiem sniedz informāciju tikai par polises cenu, pēc pašu iniciatīvas neinformējot ne par pašrisku, ne to, kas īsti tiks apdrošināts, nepiedāvājot speciālos papildu pakalpojumus un apdrošināšanas iespējas.
Pērn neviena no deviņām apdrošināšanas kompānijām nebija sasniegusi līmeni, lai varētu uzskatīt, ka apkalpošanas kvalitāte ir klientam apmierinoša. Savukārt šā gada oktobrī veiktais pētījums jau liecina, ka minimālo līmeni pārsniegušas četras kompānijas – Seesam, BTA, Balta un If.
Proti, šajās kompānijās klientu apkalpošana šobrīd notiek kvalitatīvā līmenī, jo lielākā daļa darbinieku informē klientu par apdrošināšanas nosacījumiem – sauc riskus, pašriskus, informē par saistītajiem produktiem, min arī ieguvumu, ar ko piedāvājums izdevīgs, kā arī sniedz klientam līdzi informatīvos materiālus, kas nav mazsvarīgi, secināts Dorus pētījumā, kura ietvaros, līdzīgi kā pirms gada, tika apsekotas deviņas Latvijas apdrošināšanas sabiedrības (katrā desmit apmeklējumi visā Latvijā) ar kontrolpirkumu metodi, klientam interesējoties par dzīvokļa apdrošināšanu kredīta vajadzībām.