Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+3° C, vējš 3.58 m/s, R-DR vēja virziens

Dienvidu tilts tikai daļēji atslogos satiksmi

Savulaik politiķu pārdrošie izteikumi par to, ka Dienvidu tilts būtiski atvieglos Rīgas transporta sistēmu, neiet kopā ar skaitļiem.

Rīgas domes Satiksmes departamenta (RDSD) statistika liecina, lai arī satiksmes intensitāte galvaspilsētā ir mazinājusies, Dienvidu tiltu ikdienā izmanto vien 12 procenti autovadītāju, kas šķērso Daugavu.

 

Iepriekšējo trīs gadu statistika liecina, ka vidējā diennakts satiksmes intensitāte pār Vanšu, Akmens un Salu tiltu kopā 2007. gadā ir bijusi 209 004 automašīnas, 2008. gadā – 193 544 automašīnas, bet 2009. gadā – 172 129 auto. RDSD Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieks Andris Binde ir pārliecināts, ka Dienvidu tilts dod būtisku pārējo tiltu atslodzi.

 

“Dati liecina, ka kopš 2008. gada ik gadu kopējā satiksmes intensitāte uz Salu,
Akmens un Vanšu tilta samazinās. Domāju, ka satiksmes intensitātes samazināšanās uz šiem trim tiltiem ir skaidrojama gan ar kopējās satiksmes intensitātes samazināšanos Rīgā, gan arī artavu Daugavas šķērsošanas atslogošanai ir sniedzis Dienvidu tilts. Kaut gan tiltam vēl nav izbūvēti pievedceļi, tas, pēc 2009. gada datiem, ik dienu uzņem vidēji 24 301 transportlīdzekli,” norāda A. Binde.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.