Politiskās reklāmas aizliegšanas atbalstītāju degsmi nedaudz atvēsinājuši raidorganizāciju un atsevišķu ekspertu brīdinājumi par riskiem šā priekšlikuma īstenošanā.
Priekšlikums gan netiks atsaukts, bet tā virzīšanas temps gan varētu tikt palēnināts, jo īpaši tāpēc, ka tā ieviešana saistīta gan ar finansēm, gan līdz šim jau daudz apspriestām, bet praksē nerealizējamām lietām, piemēram, slēptās aģitācijas konstatēšanu.
Likuma grozījumus par maksas priekšvēlēšanu aģitācijas aizliegšanu radio un televīzijā Saeimā virza koalīcijas politiķi, par to diskusiju organizēja jaunā Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP).
Organizāciju Delna un Providus pārstāves Inese Voika un Iveta Kažoka, kā arī bijusī šo organizāciju aktīviste, tagad Saeimas deputāte Lolita Čigāne grozījumu nepieciešamību argumentēja ar ieguldījumu demokrātijā, vēlētāju uzrunāšanas kvalitātē un partiju atkarības mazināšanā no lielās naudas, ko priekšvēlēšanu aģitācijā visvairāk paņem tieši politiskās reklāmas raidorganizācijās.
Vienlaikus ar apmaksātas politiskās reklāmas aizliegšanu tiek prasīts dubultot bezmaksas (jeb nodokļu maksātāju apmaksāto) aģitācijas laiku sabiedriskajās raidorganizācijās.