Neatrodot investoru airBaltic, zaudētāji būs ne tikai simtiem nacionālās lidsabiedrības darbinieku, bet arī lidostā Rīga un nozarē strādājošie kopumā, uzskata Latvijas Aviācijas Arodbiedrību Federācija (LAAF).
«Ir jāatrod investors, un mums kā arodbiedrībai ir pilnīgi vienalga, vai tas ir ārzemju kapitāls vai arī investē valsts, lai tikai saglabātos darba vietas,» skaidro LAAF ES lietu speciālists Dmitrijs Nikolajevs.
Saglabāt valsts daļu skaitlisko pārsvaru vai iesaistīt trešo pusi viņaprāt nepieciešams arī tādēļ, lai kontroli nepārņemtu Bertolda Flika pārstāvētais airBaltic privātais akcionārs Baltijas Aviācijas sistēmas (BAS), jo tas nozīmētu airBaltic aiziešanu no Latvijas.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis pirmdien apstiprināja, ka no BAS esot saņēmis priekšlikumu veikt grozījumus akcionāru līgumā, lai airBaltic bāzes lidostu turpmāk varētu pārcelt uz Lietuvas galvaspilsētu Viļņu.
Šāda izvēle tiek pamatota ar pieaugošu Viļņas lidostas izaugsmi, taču LAAF, kurā ietilpst airBaltic, Rīgas lidostas un citu ar aviācijas nozari saistītu uzņēmumu arodorganizācijas, pārstāvis uzskata, ka tas nozīmētu Rīgas lidostas izaugsmes apstāšanos.