No 2021.gada 11.oktobra Lauku atbalsta dienests (LAD) klientus klātienē
apkalpo tikai “zaļajā režīmā” – klientiem, apmeklējot
klientu apkalpošanas centrus, līdzi jābūt personu apliecinošam
dokumentam (pasei vai ID kartei) un derīgam sadarbspējīgam
vakcinācijas sertifikātam. Lai apmeklētu klientu apkalpošanas
centrus, LAD aicina vizīti pieteikt iepriekš, zvanot uz tālruni
67095000.
Klienti, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas
sertifikāta, saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem
jautājumiem var:
-
zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba
dienās no plkst. 8.00-20.00; -
rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.
LAD atgādina, ka, apmeklējot klientu apkalpošana centrus klātienē,
jāievēro valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jāvelk
sejas maska, jāietur 2 metru distance no citiem cilvēkiem,
jādezinficē rokas. Ja ir elpceļu saslimšanas pazīmes, ir
noteikta pašizolācija vai mājas karantīna – klientu centrus
apmeklēt nedrīkst.
LAD aicina klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un
mobilo lietotni, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz
biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente
Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.
Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās
dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas
pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti
papīra formā.
Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē,
LAD aicina aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā
un sociālajos kontos.