Lai arī ideju latviešiem ir gana, to realizācijai pietrūkst uz rezultātu orientētas domāšanas. Tādas, kur radošums savienots ar funkcionalitāti.
Ekonomists Jānis Ošlejs kopā ar domubiedriem apņēmies šādai domāšanai veltītu mācību priekšmetu ieviest Latvijas skolās. Pirmajās 69 skolās izmēģinājuma veidā šāds – radošas domāšanas – priekšmets tika mācīts kopš pagājušā gada septembra.
Ērgļu vidusskola bija viena no tām 69 Latvijas skolām, kur radošuma domāšana kā fakultatīvs mācību priekšmets 7.-10. klases skolēniem tika pasniegts kopš pagājušā gada septembra. Skolas direktore Inese Šaudiņa domā, ka šāda veida mācību forma noteikti būtu jāturpina, jo «tas var kļūt par vienu no pirmajiem soļiem, lai mainītu domāšanu, lai tā būtu vērsta uz rezultātu. Pašlaik skolās šādu, uz rezultātu orientētu, domāšanu nemāca.»
Jaunas uzņēmēju paaudzes «izaudzināšanai» ir jākļūst par vienu no šā brīža prioritātēm, lai pēc desmit, piecpadsmit gadiem valsts konkurētspēja no deklaratīvas frāzes kļūtu par realitāti. Junior Achievement kopā ar Izglītības un zinātnes ministriju pašlaik strādā pie tā, lai radošuma priekšmetu iekļautu oficiālajā mācību programmā. Mācību priekšmets balstīts uz pasaulē pazīstamā domātāja Edvarda de Bono metodēm.