Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+4° C, vējš 4.02 m/s, R-ZR vēja virziens

Mobilo sakaru operatori saķeras reklāmas cīniņā

Konkurenti izmanto vienus un tos pašus reklāmas tēlus. Ekrānā parādās divi piparkūku vīriņi – viens zaļš, otrs – dzeltens. Zaļais vīriņš stāsta, cik viņa tarifs ir izdevīgs, bet pēc brīža citā reklāmā atzīst, ka kļūdījies, jo salīdzinājis nepareizos tarifus. Vienas reklāmas pasūtītājs ir mobilo sakaru operators LMT, otras – tās sīvākais konkurents Tele2.

Reklāmas TV ēterā seko viena otrai. Skatītājam, kurš ikdienā abu kompāniju produktiem rūpīgi neseko līdzi, nav saprotams, kas kurā brīdī tiek reklamēts. Abas kompānijas sākto cīniņu vērtē savaldīgi, taču katra paliek pie savas pārliecības.

 

“Mēs korekti paņēmām situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu preses kioskā, – salīdzinājām, kādu tarifu viņš saņem. Neviens likums nav pārkāpts,” uzskata kompānijas LMT viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos Ingmārs Pūķis.

 

Nākamnedēļ abas reklāmas kampaņas izvērtēs Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) jaunizveidotā Ētikas padome, kurā darbosies galvenokārt augstskolu pasniedzēji un žurnālisti, sola LRA prezidents, reklāmas aģentūras MMS Communications Latvia direktors Ģirts Ozols.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.