Vēl nedēļu iepriekš Latvijā jaunākā mobilo sakaru operatora Bite Latvija izpilddirektors Freds Renčaks kā vienu no lielākajām kļūdām, kuras operatori varētu nākotnē pieļaut, minēja operatoru fokusu uz savstarpējiem kariem, nevis klientu vajadzībām.
“Arī mūsu tirgū nereti operatori tērē lielu naudu – arī savu klientu naudu – šādām
cīņām. Bet turpmāk fokusam jābūt uz klientu,” viņš atzīmēja. Tomēr nepagāja pat nedēļa, kad
medijos parādījās Bite Latvija paziņojums, kurā operators uzrunā sīvā konkurenta Latvijas Mobilā
telefona (LMT) klientus: “Cienījamie LMT klienti!
Vai jūs zinājāt, ka LMT piederošais uzņēmums ar Amigo zīmolu reklamē klientiem bezmaksas zvanus uz Amigo numuriem un tikai trīs santīmus uz citiem tīkliem bez nekādas ikmēneša maksas? Izklausās tiešām labi! Un tas viss tiek nodrošināts LMT tīklā. Vai jums kā uzticamam LMT klientam arī nepienākas šāds piedāvājums?”
“Esam liecinieki trīs lielu uzņēmumu vadības spēku demonstrācijai,” vērtē Latvijas reklāmas tirgus
“haizivs” Ēriks Stendzenieks, vēršot uzmanību, ka šādu reklāmu lielākais mērķis ir pierādīt, kuram
ir spēcīgāks vadītājs. Ja veiktu aptauju par pēdējo Bite Latvija paziņojumu, pēc viņa domām,
lielākā daļa visticamāk uzskatītu, ka materiālu ir apmaksājis LMT.