Īsais sagatavošanās laiks un mazāki līdzekļi varētu būt iemesli, kādēļ partiju priekšvēlēšanu kampaņas izpelnās asu kritiku.
«Kampaņas nerada pārliecību, ka partijas vēlas tikt maksimāli daudzskaitlīgi pārstāvētas Saeimā, respektīvi, lai vēlētāji «nopirktu» to piedāvājumu par iespējami «augstāku cenu» – lielāku balsu skaitu. Drīzāk nepamet sajūta, ka partijas vada pārliecība – tā vai citādi, bet tās Saeimā iekļūs, jo «politiskajā tirgū» nav daudz «aizvietotājpreču» jeb nopietni konkurējošu partiju,» skarba ir sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli klientu projektu direktore Evija Ansonska.
Kampaņas ir vērstas uz savu piekritēju noturēšanu, piekrīt Latvijas Universitātes asociētais profesors Ojārs Skudra.
«Izņēmums ir Zatlera Reformu partija (ZRP), kuras kampaņā akcents ir uz vēlmēm, jaunu sākumu un solījumiem, kuriem nav pagātnes radītā sloga. ZRP kampaņa ir ļoti līdzīga Jaunā laika pirmajai kampaņai. TV klipi visām partijām ir vienkārši, saukļu pārbagāti, vērsti uz pozitīva tēla veidošanu, pieņemot, ka vēlētājs grib ticēt,» tā viņš.