Lai pasargātu klientus un darbiniekus, no 10.jūnija Pilsonības
un migrācijas lietu pārvalde (turpmāk – Pārvalde) personu
apliecinošus dokumentus turpinās noformēt un izsniegt tikai pēc
iepriekšēja pieraksta, ievērojot fizisko distancēšanos. Šādu
kārtību paredzēts ievērot vismaz tik ilgi, kamēr būs spēkā
Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likums.Klientu apkalpošana iepriekšējā pieraksta kārtībā ļauj
sekmīgi kontrolēt un ierobežot pulcēšanās radītos riskus un
pasargāt gan klientus, gan darbiniekus no veselības apdraudējuma.
Visi pārējie Pārvaldes pakalpojumi ir ātri un ērti pieejami,
izmantojot Latvija.lv e-pakalpojumus vai iesniedzot dokumentus pa
pastu.
Tādi pakalpojumi kā vīzas pieprasīšana vai vīzas
pagarināšana pieejami, iesniedzot dokumentus pa pastu. Ja Latvijas
Republikas pilsonis vēlas pieprasīt repatrianta statusu, to var
izdarīt, iesniedzot dokumentus pa pastu vai elektroniski,
apliecinātus ar drošu elektronisko parakstu. Ārzemnieku iesniegtos
dokumentus repatrianta statusa pieprasīšanai izskata vienlaikus ar
dokumentiem, kas iesniegti uzturēšanās atļaujas pieprasīšanai.
Pilsonības pretendentu pārbaudes tiks organizētas, ievērojot
epidemioloģiskās drošības pasākumus un fizisko distancēšanos.
Vairāk informācijas par kārtību, kādā tiek sniegti Pārvaldes
pakalpojumi, var iegūt, zvanot pa tālruni 67209400, Pilsonības un
migrācijas lietu pārvaldes mājaslapā un sociālo tīklu kontos.
Informācija par kontaktiem iepriekšējā
pieraksta veikšanai ir pieejama Pārvaldes mājaslapas
www.pmlp.gov.lv
sadaļā “Iepriekšējais pieraksts”, https://bit.ly/2T7Gzrj.