Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+3° C, vējš 3.25 m/s, R-DR vēja virziens

Pētījums: iespējams bankas un apdrošinātāji par velti tērējas

Bankas velti tērē miljoniem latu līdzekļus produktu attīstībai un konkurējošo priekšrocību izstrādei, jo līdz
klientam tās nenonāk.

Tas tāpēc, ka lielākajā daļā izpētīto banku (12 bankas, tajā skaitā 10 bankas ar filiāļu tīklu) darbinieki sarunās ar klientu šos ieguvumus nepietiekami izskaidro vai pat vispār nepiemin, 2010. gada pētījumos secinājusi servisa audita kompānijas Dorus.

 

Par noguldījumu priekšrocībām, piemēram, biežāk stāsta Nordea banka, retāk to dara Latvijas lielākās bankas – SEB banka un Swedbank. Līdzīga situācija vērojama arī apdrošinātāju vidū – produktu ieguvumi un konkurējošās priekšrocības netiek lietotas praktiski nemaz.

 

«Apdrošināšanas sabiedrībās ir ļoti izteikti tas, ka tiek izstrādāti īpaši nosacījumi, atlaides vai akcijas, kas atšķir vienas kompānijas produktu no citam, tādējādi veicinot klientu piesaisti, taču klients praktiski netiek informēts par šīm te unikālajām atšķirībām,»minēja Dorus biznesa attīstības direktors Gatis Ulinskis.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.