Kad 2010. gadā demisionēja premjera Ivara Godmaņa valdība, Māri Riekstiņu ārlietu ministra amatā uz nepilnu pusgadu līdz kārtējām vēlēšanām nomainīja pazīstamais ārlietu speciālists Aivis Ronis, kura kandidatūru toreiz atbalstīja 90 deputātu.
Šā gada rudenī A. Ronis izvirzīts satiksmes ministra amatam – atkal kā bezpartijisks kandidāts. Pats saka, ka amatam viņu uzrunājis Valdis Dombrovskis.
Taujāts par viņa noteiktajām prioritātēm iepriekš zaļo zemnieku pārvaldītajā Satiksmes ministrijā, A. Ronis atbild lakoniski – visas tās, kuras minētas valdības deklarācijā sadaļā Transports, infrastruktūra un sakari. Deklarācijā var lasīt, ka tās būs dzelzceļa struktūras uzlabošana, Latvijas lielo ostu un lidostas Rīga attīstība, kā arī transporta infrastruktūras attīstība ar ES fondu un TENT finansējuma sniegtajām iespējām. Uzmanību pievērsīs arī elektronisko sakaru nozares attīstībai, veicinot platjoslas telekomunikāciju pieejamību visā Latvijā.
Ilggadējā diplomāta karjerā šis ir jauns pavērsiens, jo līdz šim viņa darbība lielākoties saistīta ar ārlietām, taču pilnu atbildību par viņa darbību gatavi uzņemties Vienotība un Zatlera Reformu partija.