Tā kā valstij josta nākamgad būs jāsavelk vēl ciešāk, jaunais satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS) ir skeptisks pret iespēju piešķirt lielāku dotāciju dīzeļvilcienu maršrutu saglabāšanai 2011. gadā. Tomēr viņš sola, ka bez sabiedriskā transporta cilvēki nepaliks.
Ja Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija apstiprinās Latvijas dzelzceļa (LDz) iesniegto paaugstināto maksu par dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu 2011. gadā, Pasažieru vilciens (PV) varētu slēgt gandrīz visus dīzeļvilcienu maršrutus, kas nodrošina cilvēku pārvietošanos starp Rīgu un attālākiem reģioniem.
Lai PV pēc minētās maksas paaugstināšanas varētu saglabāt maršrutus, tam dotācijā no valsts budžeta nākamgad būtu jāsaņem par pieciem miljoniem latu vairāk nekā šogad jeb ap 30 miljoniem latu. Šādu iespēju ministrs sarunā apšaubīja.
Viņaprāt, ir jāskata kopējās sabiedriskajam transportam atvēlētās dotācijas sadale – cik daudz naudas tiek autobusu un cik – vilcienu maršrutiem. Viņš nesolīja, ka visi dīzeļvilcienu maršruti tiks saglabāti, taču lika noprast, ka kāds no sabiedriskā transporta veidiem tālāk no Rīgas dzīvojošajiem būs pieejams.