Sarunas shēma ir viena. Vispirms jāpiezvana uzņēmumam vai iestādei un jāizrāda vēlme veidot sižetu par viņiem. Vēlāk sarunas turpinājumā it kā starp citu jāieminas, ka par sižetu būs arī jāmaksā.
Tā tiek piesaistīti klienti vismaz daļai Televeikala skatloga raidījumu, kurus biezā slānī rāda Latvijas Televīzijā (LTV).
Šādi raidījumi nav nekas aizliegts, tos veido neatkarīgie producenti, un tie ir nodalīti no LTV satura, taču problēma ir tā, ka vismaz daļa no raidījumu veidotājiem zvana un pārdod saturu, stādoties priekšā kā LTV 7. kanāla (LTV7) pārstāvji.
Ielūkojoties televīzijas programmā, redzams, ka LTV7 Televeikala skatloga raidījumi ir dažādi un tie redzami katru rītu. Potenciālos klientus uzrunājot paši raidījumu producentu kompāniju pārstāvji. Piemēram, lauksaimnieki apmaksātu sižetu piedāvājumus no Televeikala skatloga veidotājiem saņem regulāri, stāsta z/s Strazdi īpašnieks Valters Bruss.
LTV7 kanāla direktore Ija Circene Groša stāsta, ka Televeikala skatloga veidotāji nedrīkst uzdoties par LTV7 pārstāvjiem – zvanot klientiem, esot jāstādās priekšā kā producentu kompānijai. Par to, ka šo uzņēmumu pārstāvji tā nedarītu, neviens pašai I. Circenei Grošai neesot zvanījis un teicis, bet kopumā šādas sūdzības LTV «uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt».