“Izaugsme būs, taču nav pamata cerēt uz kādu strauju uzņēmējdarbības vides kvalitātes uzlabošanos, tāpēc jāturpina mērķtiecīga biznesa attīstīšana, vienlaikus domājot par tā stabilitāti un ilgtspēju,” 2011. gada prognozes ieskicē Swedbank galvenais ekonomists Latvijā Mārtiņš Kazāks.
Savukārt aptaujātie uzņēmēji nākamgad saredz pozitīvas pārmaiņas, tomēr atzīst, ka nodokļu izmaiņas var būtiski ietekmēt uzņēmējdarbības vidi.
Akciju sabiedrības Olainfarm valdes loceklis Salvis Lapiņš norāda: “Domājot par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, jāatzīst, ka veidojas divas daţādas vides, kas attīstās ar dramatiski atšķirīgu ātrumu. Viņu sekmes ir atkarīgas no pašu prasmes efektīvi strādāt noieta tirgos un arī no globālās ekonomikas attīstības.”
2010. gadu kā veiksmīgu raksturo arī SIA Enefit rīkotājdirektors Jānis Bethers. Savukārt Pernod Ricard Latvia vadītājs Armands Strēle, runājot par nākamā gada prioritātēm, teic: “Kā vairākumam uzņēmumu arī mums krīzes rezultātā ir būtiski pasliktinājušies peļņas rādītāji – to uzlabošana ir galvenais izaicinājums nākamajam gadam.”