Sestdiena, 20. decembris
Arta, Minjona
weather-icon
+3° C, vējš 1.34 m/s, DR vēja virziens

VID no 28.jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta

Pakāpeniski mazinoties epidemioloģiskajiem
ierobežojumiem, Valsts ieņēmumu dienests (VID) atsāks klientu apkalpošanu
klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās. Klātienes apkalpošana VID klientu
apkalpošanas centros notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta un stingri
ievērojot drošības un piesardzības prasības. Tādēļ aicinām rūpīgi izvērtēt
nepieciešamību doties uz klientu apkalpošanas centriem klātienē un turpināt izmantot
iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti – Elektroniskās
deklarēšanas sistēmā (EDS) vai zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni. 

 

Pieteikties
klātienes apmeklējumam varēs, sākot no 2021. gada 21.jūnija, zvanot pa tālruni
67120005, taču pirmie klātienes apmeklējumi varēs notikt no 28.jūnija,
neaizmirstot paņemt līdzi arī personu apliecinošo dokumentu (pasi vai ID
karti).

Pieteikties klātienes apkalpošanai varēs šādos
VID klientu apkalpošanas centros: Rīgā (Talejas iela 1), Jelgavā (Lielā iela 6), Jēkabpilī (Draudzības aleja 2), Daugavpilī (Klusā
iela 4a), Rēzeknē (18. novembra iela 16), Valmierā (Beātes iela 49), Liepājā (Jūras iela 25/29) un Ventspilī (Dzintaru iela 22/9).

 

VID
klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiks pieņemti
pirmdienās no plkst. 9:00 līdz 19:00, kā arī trešdienās un ceturtdienās no plkst. 9:00 līdz 17:00, bet pārējās
minētajās pilsētās –  pirmdienās un
ceturtdienās no plkst. 9:00 līdz 18:00.

 

VID darbinieku klātienes pakalpojumi
no 2021. gada 28. jūnija pirmdienās un ceturtdienās būs pieejami arī deviņos valsts
un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros šādās Latvijas pilsētās
– Tukumā (Talsu iela 4), Smiltenē (Dārza iela 3), Aizkrauklē (Lāčplēša iela 1),
Valkā (Rīgas iela 25), Gulbenē (Ābeļu iela 2), Bauskā (Uzvaras iela 1), Līvānos
( Rīgas iela 77), Alūksnē (Dārza iela 11) un Ludzā (Raiņa iela 16).  Šajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu
apkalpošanas centros iepriekšējs pieraksts nav nepieciešams.

 

Apmeklējot
klientu apkalpošanas centrus, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un
ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – vilkt sejas
masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot
respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām
atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja
noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

 

Par VID
klātienes pakalpojumu pieejamību arī citās Latvijas pilsētās aicinām sekot
līdzi informācijai VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.

 

Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID
Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS
sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka,
zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī
personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur
redzamo kodu. 

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.