Lai
iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā
ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās
jomās, Valsts kanceleja veido tīmekļvietni covid19.gov.lv.
Šajā vietnē būs apkopota informācija no atbildīgo iestāžu
mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi
un atbildes uz tiem.
Pirmais
darba posms pie tīmekļvietnes izstrādes tiek noslēgts 25. martā
un, apmeklējot covid19.gov.lv,
vienuviet redzami nozīmīgie tālruņa numuri, uz kuriem zvanīt,
lai uzdotu jautājumus par slimības simptomiem, profilaksi,
pieteikšanos analīzēm. Tāpat pieejami kontakti, kur gūt atbildes
uz jautājumiem, kas skar patērētāju tiesību aizsardzību,
izglītību, robežu šķērsošanu un citas jomas. Apkopoti arī
biežāk uzdotie jautājumi un atbildes. Informācija pieejama
latviešu un krievu valodā.
Vietnes izstrāde turpinās, lai jau tuvākajās dienās šeit
ikviens interesents varētu uzzināt nozīmīgākos valdības
lēmumus, kas saistīti ar ārkārtējo situāciju valstī,
detalizētu Latvijas un pasaules statistiku, iepazīties ar
skaidrojošiem materiāliem, uzzināt par atbalsta iespējām.
Vietnes izstrādātāji vērš uzmanību, ka COVID-19 infekcijas
uzliesmojums radījis būtisku ietekmi uz visām nozarēm, tāpēc
iedzīvotāji aicināti sekot līdzi aktuālajai informācijai arī
atbildīgo valsts iestāžu oficiālajās mājaslapās.
Atbildes uz jautājumiem, kas skar Covid-19 un tā dēļ
izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, iespējams gūt arī pa
vienoto informatīvo tālruni 8345. Zvani uz šo numuru tiek pieņemti
bez maksas visu diennakti; jautājumus iespējams uzdot gan latviešu,
gan krievu valodā.